Skocz do zawartości

ProXima czy Ace 250

tiger81

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam, proszę o radę co lepiej kupić chodzi mi o monetki. Nie mam zbytnio doświadczenia, dopiero zaczynam. Proszę o podanie dlaczego en jest lepszy od tamtego".
Napisano
Na monetki ACE250,dlaczego?,bo to typowy moneciak,mówiąc krótko,na monetki i militarkę Rutus Proxima,dlaczego?,bo to sprzęt uniwersalny,jeden od drugiego nie jest lepszy,po prostu są to różne konstrukcje,jeżeli chcesz szukać tylko i wyłącznie monetek to bierz Ace250,ja osobiście będę szukał monetki i militaria więc wybrałem Rutusa Proximę,proste,pozdrawiam.
Napisano
Witam, dzięki za info. Szukałem trochę sam o wykrywaczach i przed godzinką zamówiłem rutusa. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Proszę o info jeśli można czy jest on naprawdę prosty w obsłudze. Proszę też o jakieś cenne info odnośnie proximy.
Napisano
Aha i jeszcze jedno,pan Arkadiusz ma podobno wypuścić na wiosnę jakąś nową cewkę do Proximy,chodzą słuchy,że o większej średnicy.Pozdrawiam jeszcze raz.
Napisano
To jeżeli wcześniej znajdywałem boratynkę na głębokości 14cm moim ace250 to teraz proximą z 24cm!!! dla mnie to rewelacja a nawet rewolucja!! oby tak było :):)pozdro!!
Napisano
Racja zasłużyłem sobie na tą krytykę nie ylko"ale aż"10cm,wiadomo że każdy centymetr zasięgu jest ważny,ponieważ zwiększa efektywność poszukiwań,proszę więc o wybaczenie,moja wina.
Napisano
Niestety najsłabszą stroną PROXIMY jest instrukcja
właściwie nic z niej nie wynika dla początkującego.
Przykrą dolegliwością jest też zachowanie w pobliżu linii WN 110 kV przy 30 kV i niżej jest ok.
Muszę jednak stwierdzić że mimo zakłuceń ze strony 110 kV wyczesałem monetke 5gr z 1923r.
Na koniec mała ciekawostka dzisiaj na dnie wyschniętego bagna w statyku dostałem niemiecką łuseczke baaaardzo głęboko sam byłem zaskoczony
pozdr
Napisano