Chrumiś Napisano 7 Luty 2004 Autor Napisano 7 Luty 2004 Na początku chciałbym wszystkich powitać,jest to mój debiut na forum, zalogowałem sie jakiś czas temu ale nie było jeszcze okazji żeby zadebiutować, poprostu małl czasu.Witam wszystkich:)Do żeczy ostatnio z moim znajomym natrafiliśmy na ślad polskiego działka Bofors, jest podobno zakopane i czeka na swojego odkrywce. I tak sie zastanawiałem ile takich działek jest w polsce,w muzeach oraz w rekach prywatnych, może ktoś z korzystających z forum wie. Jest to na pewno unikat.Pozdrawiam CHRUMIŚ:)
bjar_1 Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 Ile jest takich działek? Hmm... W MWP w Warszawie jest chyba jedno (a może dwa?) no i chyba w Muzeum w Sochaczewie (jedno?).Nie znam się na stanie polskiego muzealnictwa i w razie błędu proszę o poprawę.pzdrbjar_1
mietek Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 Było kiedyś na forum (przyjechały jakieś bowiem chyba z Finalandi), ale nie mogę znaleźć tego postu.
polsmol Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 ja znam trzyw MWPw Sochaczewiei w Lipcach rejmotowskich (odzyskana z Finlandii)
jotes Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 Z grubsza:- dwa wykopki z W-wy (MWP + Sochaczew),- kilka sztuk pozyskanych z Finlandii w różnych rękach.Te ostatnie są oczywiście w dużo lepszym stanie, ale czasami niektóre części zostały zmienione podczas eksploatacji (np. opony).Pzdr,jotes
bjar_1 Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 Podejrzewam ,że lepszych informacji niż podał Polsmol i Jotes nie uzyskasz :) Chyba wszystko jasne.pzdrbjar_1
jotes Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 Bez przesady, są na tym forum osoby, które mają dużo więcej do powiedzenia w tym temacie niż ja :-)))
Glassmine Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 Pare lat temu wykopalem swietnie zachowana optyke do tegoz wlasnie dzialka, slicznie sygnowana PZO WARSZAWA 37mm wz. 36. W chwili obecnej prawdopodobnie jest zamontowana na ktorejs z tych co przyjechaly z Finlandii.