siwy_49 Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 Od jakiego silnika ten iskrownik? I z jakich lat? 4 cylindry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
whitedragon Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy_49 Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 Od jakiego silnika ten iskrownik? I z jakich lat? 4 cylindry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
whitedragon Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy_49 Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 Kolejna fota. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy_49 Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 I jeszcze jedna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catadero Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Zakłady Thomson-Bennett rozpoczęły działalność ok 1905 roku w Birmingham w Wielkiej Brytanii.Iskrowniki tej firmy były stosowane przeważnie w mniej znanych silnikach motocykli i samochodów.Nie mam danych jak długo fabryka istniała,ale ten iskrownik to druga połowa lat dwudziestych.W Birmingham działała w tym samym czasie także firma Lucas, której produkty lepiej się sprzedawały i firma przetrwała do czasów obecnych.Pozdr.C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurpiak Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Ten iskrownik powyżej jest najprawdopodobniej na 90% od niemieckiego silnika spalinowego odpowiednika naszego ESA. Były to urządzenia do napędu różnego rodzaju maszyn rolniczych np. młócarń. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f35jsf Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 http://www.oldengine.org/members/diesel/WipacMagneto/wico3.htmZnalazłem tylko coś takiego, może Ci się przyda.Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catadero Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Niemcy NIGDY nie używali angielskich iskrowników,natomiast Anglicy i Amerykanie ,i owszem,używali iskrowniki i magdyna Bosch robione na ich rynek z angielskimi napisami.Pozdr.C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
butchcassiddy Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 http://search.ebay.com/bosch-magneto_W0QQdfspZ1QQfclZ3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
butchcassiddy Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 http://cgi.ebay.com/Robert-Bosch-FU4-Magneto-L-K_W0QQitemZ220193736750QQihZ012QQcategoryZ63945QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemI z tej strony to. Trochę podobne, myślę, że mając swoje w ręku rozpoznasz czy jest takie same czy nie. Widać skąd wychodzą przewody zapłonowe. No i przy okazji są ceny! A Twoje jest z lat 30-tych XX wieku. Ma min. reczną regulację kąta wyprzedzenia zapłonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
butchcassiddy Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 http://cgi.ebay.com/Robert-Bosch-FU4-Magneto-L-K_W0QQitemZ220193736750QQihZ012QQcategoryZ63945QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catadero Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Iskrownik do silnika benzynowego,czterocylindrowego,lewobieżny (tzn.,że prawidłowo musi obracać się w lewo-na tylnej pokrywie,nad osią,powinna być strzałka pokazująca kierunek obrotów-aby dawać wystarczająco silną iskrę w odpowiednim momencie).W takim stanie z pewnością do remontu kapitalnego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy_49 Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 Dzieki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
siwy_49
Od jakiego silnika ten iskrownik? I z jakich lat? 4 cylindry.
Link to comment
Share on other sites
14 answers to this question
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.