rabat Napisano 18 Styczeń 2008 Autor Napisano 18 Styczeń 2008 witam!! dysponuje środkami o wartości 650zł i poszukuję wykrywacza. proszę o jakieś linki i propozycję. zależy mi na dyskryminacji oraz dosyć głębokiego szukania i na wykrywaniu militariów i monet. za odpowiedzi z góry dziękuję.
dominik.zd Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 Może popatrz w dziale OGŁOSZENIA.pozdrawiam
PG Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 A może zacznij od wyszukiwarki? Takich tematów było całkiem sporo.Pozdr.
rabat Napisano 18 Styczeń 2008 Autor Napisano 18 Styczeń 2008 w ogłoszeniach są używane a mi zależy na nowym
ColdDemons Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 Czlowieku za 650 zlotych nie dostaniesz NOWEGO wykrywacza z takimi wymaganiami!!!!
dominik.zd Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 Możesz też poszukać na innych forach.Ja nie mogę Ci niestety doradzać, bo jestem w tym temacie początkujący. Mam wykrywacz bez dyskryminacji-marki Jabel do samodzielnego montażu.:)
Saper93 Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 Mam 2 wykrywki na sprzedaż. Jak cos to pisz. Pozdr.
sloneczny Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 Wydaje mi się jeśli masz wykrywacz na sprzedanie to powinieneś dać ogłoszenia w dziale OGŁOSZENIA, a nie zaśmiecasz wszystkie tematy po kolei.
dzieci3 Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 Ja zaczynałem od druta,siekiery i łopaty.Pózniej kupiłem hrubieszowiaka,ale to odległe czasy,kiedy mausery leżały na wierzchu,monety walały się wszędzie;w stajni,na ulicach,przy brodach.Obecnie poruszam sie na Lorenzie /cena jest na alledrogo/i co i d.....Polecam.
kondziu Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 W tych pieniądzach nie kupisz sprzętu o takich kryteriach.... NIE MA SZANS!!!!