Skocz do zawartości

Raupenschlepper Ost / Steyr RSO ( Część II )


Lemeryt

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
No to w końcu do czego ta lutlampa??
Webasto czy grzanie silnika??

PS
Ale żeście tempo narzucili:)))
Miałem poruszyć pewne zagadnienie kilkanaście/kilkadziesiąt postów temu ale już po wszystkiemu jest:)))

Acha, także apeluję o nie dublowanie zdjęć. Chyba lepiej wkleić jedną unikalną fotkę niż 10 które już były:)))

PS 2
http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/rso12.jpg
Pytanie: co to za jednostka??

PS 3
http://youtube.com/watch?v=t72dQT9r-Pk&feature=related
Co prawda było już to ujęcie RSa, nawet dwa razy, ale w tym filmiku jest nieco dłuższe, no i sam filmik jest nieco lepiej podpisany, co pozwala po części zidentyfikować RSka.


Dobra chyba tyle spraw bieżących:)))

Pozdrawiam.
  • Odpowiedzi 516
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

chyba gaski do RSO


http://www.odkrywca-online.com/studnia-8211-z-cyklu-chlop-to-potrafi-,548198.html#548198


pozdrawiam...

Napisano

Witam
Moskit1 - wydaje mi się że to kilka różnych gąsienic. Ta z lewej strony wygląda jak od RSO z prawej Pz I. Zdjęcie rewelacyjne :) popatrz może koło tego domostwa leżą inne części, choć pewnie już to zrobiłeś :) Masz może lepsze zdjęcia ?
Pozdrawiam
Paweł

Napisano
Dzięki herrmateuss.
Na rysunkach instrukcji RSO widnieje jedna pompa. Czy istnieje możliwość sterowania (hamowania) obydwu gąsienic takiego pojazdu przy pomocy jednej pompy, czy konieczne jest zastosowanie dwóch pomp.
Numerów niestety nie ma.
Pozdrawiam
Napisano
http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/rso23.jpg
http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/rso24.jpg
Tu ją widać.
Starczy jedna do sterowania.
Napisano
W samochodach i busach bo wnich najbardziej siedze jest jedna na 4 koła. Jesli w instruckji niemieckiej jest jedna pompa i nie przypisów ze jest zdublowana to obstawiam na jedna ale nie jestem zadnym autorytetem i prosze sie nie sugerowac bo ja naprawde za malo wiem o RSO :) ale Apropo silnikow deutz to chcialbym poprosic o oznaczenia tych silnikow bo cos mi sie o uszy obilo.
Pozdrawiam
Napisano
Herrmateuss - w tym prawie rso zastosowanie hamulców jest trochę inne. Służą one tylko do zatrzymania pojazdu, w RSO nie ma kół przy pomocy hamowania gąsienic kieruje się pojazdem. Zasugerowałem się wyjściem na kilka przewodów :

http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/pompa_copy.jpg

... ale ta pompa montowana była również w pojeździe Steyr 1500.
Są dwie tak jak mówi Dziej i f35jsf na którego zdjęciu widać drugą pompę.
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Napisano

Hamowanie obydwiema gąsienicami było realizowane poprzez sprzężony z sterownicami hamulec.
Sterowanie odbywało się poprzez Hauptzylinder https://forum.odkrywca.pl/uploads/forum_old/photos/picsforum22/pompa_copy.jpg
W układzie były zabudowane dwa Hauptzylinder
lewy A 21613
prawy A 21615 obydwa z Fa. Alfred Teves K.G. Frankfurt n M.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie