pulsarus Napisano 31 Grudzień 2006 Autor Napisano 31 Grudzień 2006 Odkopałem dziś taką głowice - pocisk, z tego co wyczytałem i wyszukałem w internecie jest to rosyjski pocisk podkalibrowy 76,2 mm, Właściwie to moje pytanie brzmi czy jest on bezpieczny? czy nie zawiera jakichś łaunków wybuchowych. Wyczytałem o czymś takim jak smugacz. Co to jest i czy jest to w jakiś sposób niebezpieczne, Prosiłbym o kompletne info w miarę możliwości.
szwed Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 http://www.odkrywca-online.com/pokaz_watek.php?id=275920 pozdrowienia na nowy rok
pulsarus Napisano 1 Styczeń 2007 Autor Napisano 1 Styczeń 2007 Widziałem ten temat ale chciałem miec jasną odpowiedz bo w tamttym temacie troche niejasno było wszystko opisane, jestem początkującyw poszukiwaniach i chce mieć pewność że ten pocisk nie stanowi zagrożenia.Wielkie dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.
honker Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 Cześć,żeby się nikt nie czpiał odkręć nakrętkę-lewy gwint drobnozwojny i wyjmij mosiężną tulejkę ze smugaczem.Marek