jarrek Napisano 27 Październik 2006 Autor Napisano 27 Październik 2006 moje hobby to odnawianie starych samochodow.buduje rowniez przyblizona replike ciagnika 302 i potrzebuje informacji na temat kilku detali.np. zawias i blokada szyby przedniej,detal mocowania obracanych kol zapasowych , wygladu haka holowniczego,systemu rozkladania dachu , czy w koncu jakies detale dotyczace wyciagarki na tylnej osi.bede b. wdzeczny za pomoc.
jarrek Napisano 27 Październik 2006 Autor Napisano 27 Październik 2006 a tu mala fotka tego juz mam.czekam na info.
kozakk88 Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 mam pytanko czy to co juz masz to w 100% wykonane od podstaw czy są jakies oryginalne częsci??
jazlowiak Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 napisz na priva - dobroni@hot.pl wyśle Ci fotki.
jarrek Napisano 28 Październik 2006 Autor Napisano 28 Październik 2006 jest zupelnie robiony od podstaw.posiadam drobne elementy,ale tak zniszczone,iz trudno je wykorzystac.nie o to zreszta mi chodzi.kolo 3-ch lat temu dostalem informacje na temat jekiegos pojazdu w okolicy ustrzyk,ktory mial pelna rame z napedem i zawieszeniem ,siedzenie , kierownice ,duzy hak i maske podobna do przedwojennego fiata.kabiny ani szyby przednie nie mial.byl on przez lata wykorzystywany jako traktor-ciagnik,a nastepnie stal w krzakach i zdzewial.mieszkam dosyc daleko i zanim tam sie wybralem, wszystko to poszlo na zlom.co znalazlem to zgnieciona i przerdzewiala lampe przednia i kilka blaszek w trawie i blocie.wlasciciel mowil ,iz byl to przedwojenny jeep".mial maly silnik,krotkie blotniki przednie(byly jeden i to zdjety)i duzy hak w tylnej czesci ramy.stal nieuzywany od lat 70-tych,wiec oddal go zbieraczom zlomu,atych pare drobiazgow,ktore znalazlem poprostu przeoczyl.szukajmy wiec dalej,bo wielu ludzi szcegolnie na prowincji nie zdaje sobie sprawy za skarbow jakie gdzies tam jeszcze leza.obecnie znalazlem 508-I(wloski) -do remontu i mam zamiar go nabyc i odnowic.zamieszcze foty w przyszlosci.mam pytanie:czy rozstaw kol w 302 wynosil 1380mmm -jak slyszalem?
Hartmann Napisano 28 Październik 2006 Napisano 28 Październik 2006 Nieźle . Jak co to - 601-45-63-94 - Leszek - lub hartmann_pl@yahoo.com
JoncaA Napisano 28 Październik 2006 Napisano 28 Październik 2006 rozstaw kół 1200 mm, szerokość razem z bębnami wyciągarki 1580 mm ...
KRUSZYNA Napisano 28 Październik 2006 Napisano 28 Październik 2006 Wspaniały-gratuluję pomysłu i zamozaparcia przy tak trudnych pracach rekonstrukcyjnych.Będę trzymał kciuki za udane zakończenie projektu.pozdrawiamkruszyna
pająk Napisano 28 Październik 2006 Napisano 28 Październik 2006 Jarrek, strasznie żal że się nie spotkaliśmy 3 lata temu. Ja jestem z podkarpacia, ale na tego 302 nie trafiłem. Szkoda, że znowu złomiarze górą :( Odezwij się na priv, może wymienimy parę informacji. Nie mam upoważnienia, żeby o niektórych rzeczach pisać na forum.
jarrek Napisano 29 Październik 2006 Autor Napisano 29 Październik 2006 dzieki za mile slowa:))))))chcialbym, poprostu, zebrac jakies informacje na tematy detali do tego pojazdu.inaczej projekt troche lezy.foty ,szkice ,opisy lykam wszystko co tyczy sie tylnego haka(o duzym udzwig. jak do pepanca),mocowania kol bocznych,wyciagarki czy w koncu zawiasu skladania szyby.pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzieki. info o rozstawie 1380mm pochodzi z ksiazki p. Nowakapt:Dywizjon Rozpoz.10Bryg. Kaw.1938-39PS wkladam fotke fiacika 508-I,(zrobiona dzis) , ktorego mam nadzieje uratuje.ale to b. ciezki przypadek:)))))
JoncaA Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 jarreku, jednak 1200 mm. Z innych wymiarów, które mogą ci się przydać - wersja artyleryjska(samochod bez obciążenia): od ziemi do podłużnicy ramy 370 mm, nawis tylny 900 mm, kąt zejścia 36 st (oba wymiary z hakiem, o który ci chodzi). Hak ma amortyzator sprężynowy wewnątrz tuleji haka. Bardziej ci nie pomogę, bo jedyne zdjęcie z dobrze widocznym hakiem gdzieś wcięło, a w ręku mam tylko marną wglądówkę, na której niewiele widać...Koła podpierające - mają większy rozstaw niż trakcyjne - min.1250, ale to z pomiaru na rysunku, bo wymiaru urzędowego" nie mam. Prześwit miedzy ziemią a kołem podpierającym - 80 mm.
pająk Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 Jarrek, mój kolega też remontuje Fiaty, z tym że wersję III http://www.odkrywca-online.com/pokaz_watek.php?id=104588#106957Jakbyś chciał pożyczyć coś na wzór do dorobienia to mogę was skontaktować. Sam mam trochę różnej literatury do zabytków, jakbyś coś potrzebował to napisz - może akurat się znajdzie. Pytanko z ciekawości: czy w swoich poszukiwaniach w Bieszczadach zetknąłeś się z panem D. z Cisnej?
JoncaA Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Jarreku, wysłałem ci małe conieco, a że mi poczta szwankuje a ty się nie odzywasz - to nawet nie wiem czy i co dotarło.
jarrek Napisano 21 Listopad 2006 Autor Napisano 21 Listopad 2006 wszystko ok.znakomite materialy. jestem zobowiozany.jedyny dylemat mam z wyciagarka.nie wiem czy oslona szpulibyla zdejmowana calkowicie czy tylko wysuwana.jeszcze raz dzieki:)))
polsmol Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Jeśli chodzi o te bębny na tylnych kołach to mam taką osłonę. Jest do obejrzenia w Warszawie.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.