proteus Napisano 22 Czerwiec 2006 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2006 tak jak niektorzy zauwazyli na forum nastepuej podzial na amatorow i profesjonalistow poszukiwan. dlatego tez by kazdy mogl sie okreslic proponuje wpisywanie sie do tego watku tych ktorzy sie czuja amatorami poszukiwan i 100% amatorami poszukiwan tez. mam nadzieje ze profesjonalisci utworza watek dla wpisywania sie tych ktorzy uwazaja sie za specjalistow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafael31 Napisano 22 Czerwiec 2006 Share Napisano 22 Czerwiec 2006 Na przyklad ja jestem amatorem, szukam od ponad roku i nie mam zbyt pokaźnych znalezisk, a przynajmniej nieza duzo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cronos Napisano 22 Czerwiec 2006 Share Napisano 22 Czerwiec 2006 Nie widze nic dziwnego w takim podziale. Ja jestem amatorem ale lubie czytać wypowiedzi profesjonalistów i podziwiam ich rozległą wiedze. Amatorzy powinni jak najwięcej od nich czerpać aby sami się podszkolili. Ktos może szukać wiele lat a zarazem może miec mniejszą wiedze od osoby która ma wykrywke od niedawna. Kto iny moze mieć rozległą wiedze na jakis dany temat, ale zarazem nie wiedziec jakis podstawowych banałów bo się tym po prostu nie interesuje. Mam nadzieje ze nikt nie odbierze krytycznie mojej wypowiedzi, to jest poprostu moje zdanie.Pozdrawiam Cronos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VASILI Napisano 22 Czerwiec 2006 Share Napisano 22 Czerwiec 2006 ja również uwarzam sie za atora, i nie mam zbyt pokaźnych znalezisk, ale ze to tylko kwestia czasu i doświadczenia.. a poza tym nie szukam zbyt długo.Dopiero od wiosny zawodowo a wcześnej to tylko tak dla zabicia czasu.....Sporo tez od sprzętu zalezy. D:pozdrawiam amatorów:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...