Rumburak Napisano 30 Listopad 2005 Autor Share Napisano 30 Listopad 2005 Widziałem w jakimś czasopiśmie zdjęcie z rekonstrukcji Bzury, jak sądzę tegorocznej. Była tam ładna fota moździerza (czy może granatnika bo nie znam się) strzelającego! Obsługa zatykała uszy więc huk musiał być nie byle jaki. Chciałbym się dowiedzieć co takiego moździerzyści wsadzili do lufy. Czy to byli żołnierze z jakieś jednostki czy zwykli" rekonstruktorzy? Czy jest jakaś specjalna petarda moździerzowa czy jak? Jak to się odpala? A przy okazji czy są już gotowe wybuchające petardy łuczki do kartofli" na rekonstrukcję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boruta Napisano 30 Listopad 2005 Share Napisano 30 Listopad 2005 Ja bym na miejscu niemców postarał się o miotacz ognia. To by było superwidowiskowe.PozdrawiamP.S. Kiedyś się chyba pozabijamy na tych rekonstrukcjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revolt Napisano 30 Listopad 2005 Share Napisano 30 Listopad 2005 moździerz strzelał petardami \\ACHTUNG\\" czyli takimi ze sklepu z fajerwerkami. To nie byli żołnierze WP tylko Rekonstrukcyjnego Wojska Polskiego. Granat tłuczek który wybucha możesz sam zrobić:) poniżej link do opisu bo nie chce mi się przepisywaćpozdrawiamPost został zmieniony ostatnio przez moderatora polsmol 22:22 01-12-2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabartoldi Napisano 2 Grudzień 2005 Share Napisano 2 Grudzień 2005 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabartoldi Napisano 2 Grudzień 2005 Share Napisano 2 Grudzień 2005 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabartoldi Napisano 2 Grudzień 2005 Share Napisano 2 Grudzień 2005 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...