TomekSz Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 http://www.modellismopiu.it/modules/newbb_plus/viewtopic.php?topic_id=4974&forum=4
polsmol Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 Mam pytanie, ale trochę nie na temat. Czy ma ktoś zbliżenie kół modelu AV? Zaintersowały mnie felgi ze względu na podobieństwo do tych z Boforsa 37mm. Może ktoś wie z jakiego samochodu/fabryki wziętko felgi do modelu AV?
TomekSz Napisano 12 Maj 2005 Napisano 12 Maj 2005 Gdyby ktoś chciał kupić ...http://knihy.cpress.cz/BookDoc.asp?DocID=1002&BookID=1222&DownloadSection=11
TomekSz Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 Tylko jako ciekawostka . W tym okresie panowała chyba taka moda . Austryjacki Steyr 640
TomekSz Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Ciągle dręczy mnie to samo .Pragi RV dostarczono prosto z fabryki " , gdyż były docierane w oddziałach . Może dostarczono je właśnie bez ławek , a dopiero montowano je w Polsce . Na zdjęciu Tatra T85 ,ale może takie puste" były Pragi .
TomekSz Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Szukałem zdjęć Pragi RV w różnych wersjach ,niestety na razie bez rezultatów.Znalazłem za to Tatrę T93 w wersji sanitarnej . Być może podobnie wylądała Praga .Niestety, nie da się zamieścić zdjęcia podaję więc adres strony :http://home.tiscali.cz:8080/~ca470490/pages/t72.html
TomekSz Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Oczywiście , gdyby nie pojawiły się zdjęcia ,należy nacisnąć prawy przycisk myszy ...itd
TomekSz Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 Praga RV w muzeum .http://sweb.cz/profikit/photopagerv.htm
TomekSz Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 To Skoda , ale może podobnie wyglądał warsztat na podwoziu Pragi .
sadyk Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Nie jest to co prawda Praga, ale widac jak siedza zolnierze. Tym samym jak ustawiono lawki.....
Gebhardt Napisano 14 Lipiec 2005 Autor Napisano 14 Lipiec 2005 Zupelnie normalne w Polskich samochodach Ursus i Polski Fiat. Moze cos zle zrozumialem?
pzl Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Stary temat, ale teraz dopiero dotarłem do tej wiadomości. Ilu można było przewozić żołnierzy, i w jaki sposób na ciężarowkach typu URSUS określała specjalna instrukcja opracowana w połowie lat trzydziestych XX wieku, kiedy usilnie pracowano nad zmotoryzowaniem polskich oddziałów. Jak to w wojsku wszystko musi być w porządku. Powstaje jednak pytanie, czy przy motoryzacji 10 BK, czy WBPM opracowano nowe instrukcje, czy też sięgnięto do starych opracowań.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.