Skocz do zawartości

Fotografie C7p


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 422
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jotes ma racje - to mocno wczesny pojazd, mozliwe (spekulacja) juz z jakims wczesnym dachem blaszanym. Ten z mojego zdjecia, dalbym glowe wczesniejszego, ma dach z impregnowanego brezentu (zwracaja uwage faldki" przy krawedziach), jeszcze nie ma oczkow" z okraglym oknem (tak samo jak ten na skanie Sadyka) i srodkowa szybe z przodu nieco wyzej osadzona. Na skanie Sadyka przednia szyba wyglada ormalnie"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto co nam pozostalo: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=46767887. Cena jest szokujaca. Mam nadzieje, ze jak juz sie poskladaja tekaesy i siodemki, to ktos jednak postanowi zrekonstruowac nie mniej ciekawy pojazd jakim byl C7P.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=46767161
Piekne są te gumki :)
Zresztą wzbudzały też ponoć podziw na Kubince.
Przy okazji: czy ktoś ma może skany artykułu pisanego cyrylicą omawiającego testy 7TP przeprowadzane tamże? Parę lat temu pojawił się taki tekst w jednym z wydawnictw rosyjskich.

Pzdr,

jotes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ma ktoś może artykuł o C7P, jaki ukazał się kiedyś w Militariach", bodajże w 1995 roku?
A jak ma, to czy mógłby się podzielić nim ze mną. Niestety dzisiaj te Militaria" są nieosiągalne, a tylko tego numeru mi brakuje, w szczególności tego artykułu.
Z góry dziękuję.

Pzdr
Bodziu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Z tego co mi się wydaje to były dwa rodzaje przyczep.
Przyczepa uniwersalna, służąca do transportu bagaży, sprzętu, wyposażenia, a czasam nawet ludzi. Posiadała na przedniej burcie zamontowane, pomiędzy dwiema skrzynkami, podnoszone siedzisko z podnóżkiem dla woźnicy. Brak informacji, czy przyczepa miała na wyposażeniu dopinany specjalny dyszel do holowania, czy też konstrukcja dyszla z rury stalowej była tak uniwersalna, że mogła spełniać wielofunkcyjne wymogi. Przyczepa miała stelaż z metalowych rurek do mocowania brezentowej opończy i prawdopodobnie była wyposażona w koło zapasowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczepa amunicyjna.
Wyglądała podobnie jak uniwersalna, była jednak niższa i służyła do przewozu amunicji różnych typów. Była wykonana z blach stalowych, zabezpieczających przed trafieniami pociskami i odłamkami. Blachy burt bocznych, podzielone były na 4 otwierane segmenty. Górne blachy nad skrzynią były podnoszone. Koło zapasowe było na przedniej burcie.

Rysunki i opisy są z książki Piotra Nowaka Dywizjon Rozpoznawczy 10 Brygady Kawalerii 1938-1939"

Pzdr
Bodziu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie