Skocz do zawartości

Wykrywacz TX-850 - pomoc przy ustawieniu


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Jestem totalnie zielony a chciałbym choć w stopniu minimalnym potrafić ustawić wykrywacz metali. Historia jest dość krótka w moim przypadku :) Po ukąszeniu osy machając swoją niezgrabną ręką zgubiłem obrączkę... u siebie na podwórku... cóż próbowałem znaleźć kogoś kto pożyczyłby mi sprzęt ale nie wyszło  dlatego zakupiłem chinola żeby chociaż spróbować znaleźć zgubę. Jednak bez ustawień będzie piszczał i "prychał" na wszystko. Panowie ( i Panie jeśli są) błagam o pomoc. Szukałem na forum - nic, szukałem w necie o ustawieniach tego cuda... no cóż dla laika raczej ciężko to zrozumieć a dwa jest tego bardzo niewiele. starałem się znaleźć jakieś info dla początkujących - skutek raczej mierny.... A zakładam że tu trafię na ludzi, którzy zęby zjedli na temacie... Jeśli nie możecie pomóc bezpośrednio z ustawieniami i radami do tego "cudu techniki" to chociaż wskażcie miejsce gdzie szukać informacji. 

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie... Czy wykryje czy nie to temat drugoplanowy. Jeśli wgl. ma szukać to trzeba najpierw ustawić a tego dotyczy temat... Niestety tak jak zaznaczyłem jestem laikiem i dopiero startuje w temacie wykrywaczy/szukania itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^^^ No właśnie chodzi o to, żeby nie znalazło kapsla.

@dRoopED, myślę że tylko metody prób i błędów, nauka samodzielna. Załóż sobie "ogródek testowy" i naucz jak wykrywacz reaguje. Prostym rozwiązaniem byłoby skorzystać z pomocy doświadczonego użytkownika z własnym sprzetem. Może w okolicy działa formalne stowarzyszenie i ktoś od nich zechce pomóc? 

M.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, beaviso napisał:

^^^ No właśnie chodzi o to, żeby nie znalazło kapsla.