Skocz do zawartości

Kto pożyczy wykrywacz?


maciekszprotawa

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, czestar napisał:

A jaka wykrywka  cię interesuje?

W tamtym roku pojechałem z Garretem Euro Ace 350. Myślę, że coś pokroju Ace 250 wystarczy. Na polach wychodzą guziki, a w lesie monety, zegarki itp. Kumpel z nadleśnictwa pożyczy mi Hs3 Smętek, ale nie mam doświadczenia z tego typu sprzętem i biorę go jako ciekawostkę.

Wykop.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Soda napisał:

A może zacznij od drugiej strony. Czy Ty pożyczyłbyś sprzęt o wartości PLN 500+ komuś kogo nie znasz na zasadach których Ci nawet nie raczył w swej potrzebie napisać? Chcesz coś to musisz dobrze zanęcić (termin z wędkarstwa) aby kogokolwiek do tego pomysłu przekonać.

 

Wyobraź sobie, że ja mam sprzęt o jakim piszesz. A skoro jest dziś sobota to jestem z Leżajska. Co dalej masz dla mnie skoro ja mam dla Ciebie Twój wymarzony wykrywacz?

W mojej okolicy nie ma firmy wynajmującej tego typu sprzęt przynajmniej nie mogę znaleźć na necie. Mogę zaoferować umowę na piśmie, zrobienie zdjęć przed pożyczeniem i weryfikacja po oddaniu, jakaś forma podziękowania-wynagrodzenia. Moim wymarzonym wykrywaczem jest Garrett AT PRO ? Co ma wspolnego z tematem Twój Leżajsk i sobota? Zdaję sobie sprawę z tego, że wykrywacz to nie auto, że idę do wypożyczlni i wynajmuję. Wiertarkę można wynająć, betoniarkę, auto...Nawet nie mam opcji porównać warunków, żeby zaproponoać coś od siebie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Soda napisał:

Leżajsk był wywołaniem tematu - jak ew. odebrać sprzęt jak mi ktoś go z innej części polski pożyczy. Odbiór osobisty, wysyłka a jeśli to na czyj koszt. Ale skoro piszesz  "jakaś forma podziękowania-wynagrodzenia" to raczej tematu nie przemyślałeś od strony marketingowo-biznesowej.