maciekszprotawa Napisano 13 Kwiecień 2019 Share Napisano 13 Kwiecień 2019 Jestem z woj. lubuskiego z okolic Zielonej Góry. Na tydzień majowy jadę do niemiec do babci i chciałbym pożyczyć wykrywkę lub wypożyczyć od jakiejś firmy. Zaznaczam, że kopanie legalne w 100% na polach i lasach prywatntch, więc nie ma ryzyka. Ktoś pomoże coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czestar Napisano 13 Kwiecień 2019 Share Napisano 13 Kwiecień 2019 A jaka wykrywka cię interesuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekszprotawa Napisano 13 Kwiecień 2019 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2019 11 minut temu, czestar napisał: A jaka wykrywka cię interesuje? W tamtym roku pojechałem z Garretem Euro Ace 350. Myślę, że coś pokroju Ace 250 wystarczy. Na polach wychodzą guziki, a w lesie monety, zegarki itp. Kumpel z nadleśnictwa pożyczy mi Hs3 Smętek, ale nie mam doświadczenia z tego typu sprzętem i biorę go jako ciekawostkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasimir2 Napisano 13 Kwiecień 2019 Share Napisano 13 Kwiecień 2019 Poproś babcia kupi na zająca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekszprotawa Napisano 13 Kwiecień 2019 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2019 10 minut temu, Kasimir2 napisał: Poproś babcia kupi na zająca Robię prawo jazdy C, C+E. Więc babcia ma na co się dokładać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Remington78 Napisano 13 Kwiecień 2019 Share Napisano 13 Kwiecień 2019 Fajny ten Luger ci wyszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...