Hebda Napisano 4 Styczeń 2016 Autor Napisano 4 Styczeń 2016 Z makulatury parę klaserów ze znaczkami..Polskie i zagraniczne,stare i noweNiestety nie znam się nijak w tym temacie.Czy ktoś z Kolegów posiada wiedze bądź może polecić sprawdzonego filatelistę by pomógł oszacować czy mam jakieś ciekawe znaczki?Pzdr
Czlowieksniegu Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 Młody...Żebyś już nie myślał, że kolejne alusy kupisz- nie jest ważny fakt posiadania znaczka... Zdecydowanie ważniejszy jest jego stan- przy czym znaczki z makulatury", gdzie jest podejrzenie grzyba to już całkiem inna bajka.Przerabiałem, choć nie liczyłem na alusy...
Hebda Napisano 4 Styczeń 2016 Autor Napisano 4 Styczeń 2016 Nie ma grzybaŚwieży rzut po trupie widać byłChce je pchnąć a nie wiem za ile:/
Czlowieksniegu Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 Lenia masz, czy bana na googla?Zawsze możesz iść do pierwszego z brzegu sklepu filatelistycznego...
Hebda Napisano 4 Styczeń 2016 Autor Napisano 4 Styczeń 2016 Yeti,troche już w temacie siedzę i wiem jak wyceniają...Ale pewnie jutro pojeździmy
Czlowieksniegu Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 Koncert życzeń...Możesz sprawdzić, co masz i jeśli znajdziesz cymesy, wtedy do kogoś z listy PZF się pofatygować...
bjar_1 Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 Opisz swoje przejścia z tymi znaczkami i pokaż przykładowo co masz. Też ostatnio wpadło mi po trupie kilka klaserów i na razie leżą, ale w sumie alusy by się przydały...
viator01 Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 A Wy tylko ciągle alusy i alusy. A nowa bryka by się nie przydała? ;)
Czlowieksniegu Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 Jednym z marzeń Młodego, jest zamontowanie w rowerze alusów...Drugi kpl będzie do taczki...Nie, nie przyda się- mi dziś wystarczyłby rano nowy akumulator... Nawet i nie musiał być nowy, wystarczyłby naładowany :-)