Witam . Z uwagi że jesteśmy z kolegami po 6 sezonie wykopkowym byłego pojazdów pancernych zdobycznych przeznaczonych do przyszłego pancernego muzeum niemieckiego. Pojazdy służyły jako nieruchome punkty ogniowe w obronie Szczecina. Z uwagi że temat jest od lat poruszany dla tak zwanych pancerniaków" i osób spostrzegawczych którzy zechcą poświęcić ciut czasu na przeglądaniu zdjęć pojazdów pancernych i odnajdywaniu detali w nich zamontowanych. Pierwsza część http://www.odkrywca.pl/renault-ft-17-i-renault-r-35-oraz-cos-jeszcze,710786.html to pojazdy zidentyfikowane w polu szczątków gdzie część detali została zidentyfikowana dzięki uwadze kolegi o nicku Steell za co serdeczne podziękowania. Zachęcam wszystkich do przeglądania starego tematu z uwagi że tam rozpoznano zaledwie ciut ponad 10 % elementów pokazanych . W tym temacie zidentyfikowaliśmy w terenie 3 pojazdy i tylko do nich zakreślamy temat rozpoznawania . Są to czołgi Renault D1 , Renault AMC 35 (ACG1) i czołg FMC 36 . Niestety części czołgów są wymieszane i dlatego prośba o rozpoznawanie co jest co i od czego oraz gdzie dany element w pojeździe jest zamontowany. O ile czołg FMC 36 jest zachowany w jednej sztuce w muzeum Saumur i jest na chodzie to rozpoznawanie będzie ułatwione , o tyle czołg Renault AMC 35 jest zachowany w stanie mocno niekompletnym w tymże muzeum i praktycznie pusty w środku ale też mniej więcej trochę zdjęć jest na necie o tyle czołg Renault D1 nie zachował się nigdzie nawet w częściach i rozpoznawanie może być tylko oparte o zdjęcia czarno białe archiwalne. Na początek część z terenu gdzie leżały tylko części z czołgu FMC 36 . Jest to część aluminiowa , na pierwszy rzut oka wyglądała jak sygnał dźwiękowy , ale brak elektryki , jest jakby delikatny cienki wał wychodzący z niej , było to to montowane też do jakiejś części aluminiowej , wylot niestety jest połamany , było przykręcone lub skręcone 6 śrubami. na razie brak sygnatur .na razie nie demontujemy rozbieramy " z uwagi na zbrylenie się całego przedmiotu i kruchość aluminium. Co to za detal i gdzie on jest w pojeździe zamontowany
Pytanie
Landszaft
Witam . Z uwagi że jesteśmy z kolegami po 6 sezonie wykopkowym byłego pojazdów pancernych zdobycznych przeznaczonych do przyszłego pancernego muzeum niemieckiego.
Pojazdy służyły jako nieruchome punkty ogniowe w obronie Szczecina. Z uwagi że temat jest od lat poruszany dla tak zwanych pancerniaków" i osób spostrzegawczych którzy zechcą poświęcić ciut czasu na przeglądaniu zdjęć pojazdów pancernych i odnajdywaniu detali w nich zamontowanych. Pierwsza część http://www.odkrywca.pl/renault-ft-17-i-renault-r-35-oraz-cos-jeszcze,710786.html to pojazdy zidentyfikowane w polu szczątków gdzie część detali została zidentyfikowana dzięki uwadze kolegi o nicku Steell za co serdeczne podziękowania. Zachęcam wszystkich do przeglądania starego tematu z uwagi że tam rozpoznano zaledwie ciut ponad 10 % elementów pokazanych . W tym temacie zidentyfikowaliśmy w terenie 3 pojazdy i tylko do nich zakreślamy temat rozpoznawania . Są to czołgi Renault D1 , Renault AMC 35 (ACG1) i czołg FMC 36 . Niestety części czołgów są wymieszane i dlatego prośba o rozpoznawanie co jest co i od czego oraz gdzie dany element w pojeździe jest zamontowany. O ile czołg FMC 36 jest zachowany w jednej sztuce w muzeum Saumur i jest na chodzie to rozpoznawanie będzie ułatwione , o tyle czołg Renault AMC 35 jest zachowany w stanie mocno niekompletnym w tymże muzeum i praktycznie pusty w środku ale też mniej więcej trochę zdjęć jest na necie o tyle czołg Renault D1 nie zachował się nigdzie nawet w częściach i rozpoznawanie może być tylko oparte o zdjęcia czarno białe archiwalne.
Na początek część z terenu gdzie leżały tylko części z czołgu FMC 36 . Jest to część aluminiowa , na pierwszy rzut oka wyglądała jak sygnał dźwiękowy , ale brak elektryki , jest jakby delikatny cienki wał wychodzący z niej , było to to montowane też do jakiejś części aluminiowej , wylot niestety jest połamany , było przykręcone lub skręcone 6 śrubami. na razie brak sygnatur .na razie nie demontujemy rozbieramy " z uwagi na zbrylenie się całego przedmiotu i kruchość aluminium. Co to za detal i gdzie on jest w pojeździe zamontowany
58 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.