KayFranz Napisano 5 Kwiecień 2014 Napisano 5 Kwiecień 2014 Jedno pytanie w kwestii tego kamuflażu" - po co malowano by go na montowanym, niekompletnym kadłubie?
Hornet Napisano 5 Kwiecień 2014 Napisano 5 Kwiecień 2014 No tak..pewnie to pytanie jak i też inne zostaną bez odpowiedzi...może na razie....
KayFranz Napisano 5 Kwiecień 2014 Napisano 5 Kwiecień 2014 Ale zabawa... Już dawno nie dostałem takiej burzy postów na priv'a..Wygląda na to (sobota 15:20), że na foto są:szybowiec Sokół-bis (ale SP-1139, nie 1135)nad nim - kadłub PZL-46/III (z silnikiem GR 14N21)w rogu - kadłub PZL-50 (z 1. serii - czyli nie wszystkie wyjechały na Czerniaków, ten zresztą nie dałby rady, bo nie ma podwozia, na DWS jest ładne porównanie panela wziernika na PZL-50 z Czerniakowa i na tym z naszego foto, jest taki sam)dalej w prawo - kolejny kadłub (jeszcze jeden PZL-50/I ? jednakowoż ma strasznie krótką kabinę, wiec może mityczny PZL-45 Sokół?)ostatni z prawej - PZL-38 Wilk.
Spirit of Warsaw Napisano 5 Kwiecień 2014 Napisano 5 Kwiecień 2014 Jak mówią Rosjanie – „bez wódki nie razbieriosz” ;))Mała pomoc dydaktyczna - odnośnie „Sokoła”
Spirit of Warsaw Napisano 8 Kwiecień 2014 Napisano 8 Kwiecień 2014 Ad. bodziu000000 2014-04-03 21:38:14 i 2014-04-03 21:43:46Jeżeli jesteś dobrym obserwatorem to zauważysz, że na zdjęciu w głębi, widać silnik tego prototypu, leży albo stoi 14 cylindrowy silnik w układzie podwójnej gwiazdy firmy Gnôme et Rhône z tzw. serii 14M. Jaki model? Szkoda, ale nie wiem - mam za mało danych... Może „Mars”? Może... P.S. Dziękuję Ci Woodhaven za „mixa”Zdjęcie poglądowe: silnik Walter Mars - Letecké muzeum Kbely – Praha
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.