braun Napisano 22 Maj 2013 Share Napisano 22 Maj 2013 skoro rażą Was te krzyże to można dać malowanie lotowskie bo był lotowski ju 52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nadwojciech Napisano 22 Maj 2013 Share Napisano 22 Maj 2013 Ale problem w tym że to nie jest Junkers.Poza tym Junkers LOTu SP-AKX był rochę" nie podobny ze względu na zabudowane inne silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boer Napisano 22 Maj 2013 Share Napisano 22 Maj 2013 Ciezko zadowolic wszystkich, mysle ze chetnych nawet na wyrob junkersopodobny z pocalowaniem reki znalazloby sie wielu, jestem mile zaskoczony iz udalo sie uzyskanie krewnej ciotki". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Landszaft Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Pytanie czy ten Tukan został w całości wyprodukowany we Francji czy złożony po wojnie z rozbitych egzemplarzy wojennych lub produkcji wojennej ?? . ile w nim % części wojennych a ile powojennych ??. Z tego co kiedyś pisano to jest to składak z elementów wojennych jak czeskie Avie S-99 czy Avie S-92 czy CS-92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nadwojciech Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Krakowski eksponat pochodzi z powojennej produkcji francuskiej, samoloty nosiły wówczas oznaczenie Amiot AAC.1 Toucan. Służył jako transportowy w portugalskim lotnictwie wojskowym do 1971 r."http://www.muzeumlotnictwa.pl/aktualnosci_archiwum.php?id=206 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Landszaft Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Nadwojciech wiem dokładnie że to powojenna produkcja .Moje pytanie brzmi wyprodukowany od śrubki we Francji czy we Francji po wojnie poskładany z materiałów zdobycznych i wojennych a także z pouszkadzanych rozmontowanych "tante ju wojennych " porozrzucanych na wszystkich lotniskach, polach i lasach Francji. Avie S-92 to składaki z rozbitych maszyn i resztek poprodukcyjnych wojennych a nie nowe maszyny wyprodukowane od zera. Dlatego sugeruję się wypowiedziami jakie na zachodnich forach o tym egzemplarzu pisano że sporo w nim części a nawet całych elementów skrzydła" z wojennych Junkersów , nawet kiedyś pisano że sygnatury elementów i podzespołów występują w nim z samolotów które latały. Pytam czy to konfabulacja zachodnich pseudo ekspertów czy potwierdzone informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 24 Maj 2013 Share Napisano 24 Maj 2013 Podczas wojny Amiot został podwykonawcą firmy Junkers i zbudował 370 szt. Ju-52. Po wojnie kontynuował licencyjną produkcje pod nazwą Amiot AAC.1 Tukan ....415 szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 24 Maj 2013 Share Napisano 24 Maj 2013 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.597065043660353.1073741846.196195507080644&type=1Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Czlowieksniegu 15:30 03-01-2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 10 Czerwiec 2013 Share Napisano 10 Czerwiec 2013 Koszerność ciotki ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
husky1 Napisano 3 Styczeń 2014 Share Napisano 3 Styczeń 2014 AAC 1 Toucan nr 6313 -1966r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
husky1 Napisano 3 Styczeń 2014 Share Napisano 3 Styczeń 2014 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.