kloki Napisano 30 Maj 2012 Autor Napisano 30 Maj 2012 Witam.Proszę o id. Przepraszam że tutaj, ale więcej speców od ciężkiego sprzętu tu zagląda. Może ktoś będzie wiedział od czego???
husky1 Napisano 31 Maj 2012 Napisano 31 Maj 2012 Czesc ze szczekami hamulcowym wyglada na obudowe reduktora (zwolnicy), napis na cylinderku hamulcowym Alfred Tevel. ( dzisiejsza ATE Brake Systems ) wskazuje na pochodzenie niemieckie, moze od ktoregos z polgasienicowych,napewno nie T 34 , mozliwe ze Borgward albo cos podobnego malego, bo wieksze pojazdy uzywaly sprzegiel bocznych.
kloki Napisano 31 Maj 2012 Autor Napisano 31 Maj 2012 ok sprawa bębna wyjaśniona. Jeszcze został właz do odgadnięcia
erwin1 Napisano 31 Maj 2012 Napisano 31 Maj 2012 Ten bęben to z rzeki czy jakiegoś bagna,bo stan zachowania super tak jak z wody ;) ?
MOLA Napisano 1 Czerwiec 2012 Napisano 1 Czerwiec 2012 Kloki co ro to właz? czy to ten sam?http://odkrywca.pl/wlaz-od-czolgu,686517.html
kloki Napisano 1 Czerwiec 2012 Autor Napisano 1 Czerwiec 2012 no tak ten sam. Byłem na miejscu i porobilem wiecej fotek
konrad0606 Napisano 2 Czerwiec 2012 Napisano 2 Czerwiec 2012 ...moim skromnym zdaniem właz będzie od JagdpanzerIV.Pasuje układ śrub.
Marek Jaszczołt Napisano 2 Czerwiec 2012 Napisano 2 Czerwiec 2012 konrad a o czy napisałem? Tylko bardziej precyzyjnie :-) BTW ten otwór(przeważnie zaślepiony)we włazie był przeznaczony do zamontowania Vorsatz P:http://www.axishistory.com/index.php?id=4685
konrad0606 Napisano 2 Czerwiec 2012 Napisano 2 Czerwiec 2012 ... no tak, chciałem błysnąć ...... wyszło jak zwykle, wracam szybko do szeregu.Pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.