Skocz do zawartości
  • 0

Pancerna blacha z lini Mołotowa


hansm111

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj Woody. Poprzednie zdjęcie masz rację przedstawia wałki skrzyni biegów, tu cała skrzynia. Niestety nie mam zdjęć urządzenia obrotu wieży, dlatego dałem zdjęcia skrzyni aby zaznaczyć że na pewno to nie części ze skrzyni biegów. Zresztą Rosjanie przed wkopaniem pojazdu silnik i skrzynię biegów oraz większość układu jezdnego demontowali. Na twoim ostatnim zdjęciu podwozi widać element z amortyzatora zawieszenia który tutaj Hansm111 wykopał na zdjęciu z dnia 10.05 o godz 17.20 co potwierdziło słuszność mojego rozumowania. Dlatego najpewniej jest to zębatka z urządzenia obrotu wieży lub obrotu samej czapki" na wieży z wizjerami obserwacyjnymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Tu Woody podwozie i zawieszenia gdzie koła są na belce. Taki też stoi w Kubince i jest sprawny technicznie oraz jest też T 18 z Khabarowska też działający który ma jeszcze inny typ zawieszenia. O samych pancerzach nie wspomnę ,bo to wystarczy popatrzyć na Surviving_Panzers. Widać modyfikacje co seria na bieżąco wprowadzano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna z tych dwóch blach wygięta w prawym dolnym rogu twego zdjęcia to prawdopodobnie zabezpieczenie drzwi kierowcy aby się nie spadły na błotnik , a by były lekko podniesione widać ją przy górnym zawiasie drzwi luku kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tam też chyba element chyba z amortyzatora. T 18 miał dwa typy zawieszenia . Standardowe najczęściej spotykane na 3 amortyzatorach głównych po 2 pary kółek i dodatkowy amortyzator do dodatkowego przedniego kółka . i ta wersja jest u ciebie bo widać na pierwszej płycie otwory po mocowaniu amortyzatora. Oraz wersja druga gdzie zawieszenie kółek jest na belce która jest amortyzowana 2 przednimi amortyzatorami, zdecydowanie gorsza jazda w terenie bo belka nie poddaje kółek na nierówności. Daj zdjęcie odwrotne elementu z zdjęcia o godz 14.17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie jak ciekawie jest rozwiązany napęd. Tylne koło napędowe ma wewnętrzną zębatkę, czyli nie ma jak w klasycznych czołga napędu z osi koła tylko za pomocą zębatki która wychodzi z kadłuba do wnętrza koła z boku, ale się napęd musiał zużywać jak tam się błoto, kurz i piasek dostawało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znalazłem element ze zdjęcia z 14.17 , nie trzeba robić zdjęcia odwrotnej strony . Jest to element mocowania pierwszego przedniego amortyzatora który widać na tym zdjęciu na dole . Z obu stron były takie same odlewy mocowane do bocznej pierwszej płyty pancernej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie