eksplorator1995 Napisano 22 Marzec 2012 Autor Share Napisano 22 Marzec 2012 Witam , jak widać jestem początkującym , mam kanara już chodzę nim 3 tygodnie.Teraz mam noge w gipsie i mi się nudzi , a przy okazji się edukuję w sprawie odkrywania :), pogoda piękna no ale cóż.Siedzę sobię na tym znakomitym forum i mam do was pytanie.Co znaczy dokładnie słowo darz dół , jedni mówią tak drudzy siak , potrzebuję konkretów aby tego używać :PP.Aha i czy są jeszcze jakieś określenia związane z wykrywkami :PP.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacho Napisano 22 Marzec 2012 Share Napisano 22 Marzec 2012 było:http://pl.wikipedia.org/wiki/Darz_bórto se chłopaki przerobili na wykopkowe Darz dół". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eksplorator1995 Napisano 22 Marzec 2012 Autor Share Napisano 22 Marzec 2012 A no to tak jak kiedyś czytałem.Bardzo dziękuję przynajmniej wiem skąd się to wzięło i na jakiej zasadzie :).A jeszcze jakieś określenia się stosuje w tej sprawie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tyfus Napisano 22 Marzec 2012 Share Napisano 22 Marzec 2012 http://odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=695707#695707 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eksplorator1995 Napisano 22 Marzec 2012 Autor Share Napisano 22 Marzec 2012 Hehe dziękuję wam ;*** :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Defekt Napisano 22 Marzec 2012 Share Napisano 22 Marzec 2012 Ogarnij się kolego z tymi bezsensownymi tematami troszkę, bo tylko zrażasz do siebie ludzi. Ja już podobnymi postami rzygam, lepiej przeczytać jakąś książkę, czy warte przeczytania wiadomości na forum niż klepać głupoty.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...