frenchman9 Napisano 26 Listopad 2011 Autor Napisano 26 Listopad 2011 Znalazłem karabin Mosin, nie znam się na tym, wiec proszę o pomoc. Jaki to model i rok produkcji?? Zauważyłem że ma dziwną końcówkę zamka (kulka) pierwszy raz taki coś widzę.Proszę o pomoc.Z góry dzięki
frenchman9 Napisano 26 Listopad 2011 Autor Napisano 26 Listopad 2011 to jest zdjęcie. Jak widać zamek jest zaspawany.
dzieci3 Napisano 26 Listopad 2011 Napisano 26 Listopad 2011 Oj tyfus kol.nie pisze gdzie znalazł/w necie/ w malinach,na fotografii?Zdecydowanie jednak kol.francuz moze ujawnic sekret??
tyfus Napisano 26 Listopad 2011 Napisano 26 Listopad 2011 dzieci3, a ty od wczoraj jesteś na Forum ?mało pojawia się komentarzy umoralniających i nie związanych z tematem, które skutecznie potrafią zwalic wątek do dołka i przy okazji rykoszetem kilku Userów dostaje gratisy na @ ?jak to się potocznie mówi : ustawiłem merytoryczność wypowiedzi a każde kasztany, trole i offtopy - skutecznie zostaną wyekspediowane w przestrzeń wirtualną ...
frenchman9 Napisano 26 Listopad 2011 Autor Napisano 26 Listopad 2011 To foto z neta.Powie mi ktoś o co chodzi z tym zamkiem. Od strony kolby jest wybrzuszenie. Dlaczego?? nie wiedziałem takiego nigdy.
sid30 Napisano 26 Listopad 2011 Napisano 26 Listopad 2011 tu masz zamek http://chamstwoirozpusta.wrzuta.pl/obraz/8Vb6yrvU82O/mosin_zamekczym różni się od twojego ?
tatar Napisano 27 Listopad 2011 Napisano 27 Listopad 2011 Karabinek to M 38,zamek jednak jest od innej broni.
kloki Napisano 26 Listopad 2011 Napisano 26 Listopad 2011 Daj zbliżenie na zamek - to wszystko wyjaśni. Z daleka wygląda trochę jakby ktoś w niego wepchnał jakiś inny zamek, moze dlatego jest zapieczony
steell Napisano 27 Listopad 2011 Napisano 27 Listopad 2011 @tatar, to nie jest m-38http://home.comcast.net/~babela29/carcano.html