oldsoul Napisano 11 Sierpień 2011 Autor Napisano 11 Sierpień 2011 Witam, wszedłem w posiadanie takiej oto maszyny do szycia i postanowiłem ją sprzedać. Nie znam się jednak na tym na tyle żeby powiedzieć ile to jest warte ? http://allegro.plProszę tu jest link do aukcji.Mowie od razu- to nie jest reklama ani nic, chce się tylko dowiedzieć co to jest warte i czy się z czymś nie pomyliłem. Pozdrawiam :)Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Swiety82 22:46 11-08-2011
Swiety82 Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 zapytaj, nie podawaj linku do trwającej aukcji. Tlumaczenie o nie jest reklama ani nic, chce się tylko dowiedzieć co to jest warte" jakoś nie wszystkich przekonuje... Wklej foto i zapytaj o cene.
GeneralRemek Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 Twoja jest krew, a ich jest nafta, bujać - to my panowie szlachta" Reklamę sobie robisz jak byk bo boisz się że nikt ci tego nie kupi. Nie zamydlaj oczu.chce się tylko dowiedzieć co to jest warte" To jest warte to co ktoś jest w stanie za to dać.
GeneralRemek Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 Post napisany przed usunięciem śnurka, bo wyszło tak bez kontekstu.
oldsoul Napisano 11 Sierpień 2011 Autor Napisano 11 Sierpień 2011 ok, przepraszam. Obawiałem się, że tak to będzie odebrane. Zapewniam że nie miałem złych intencji. Dodaje fotki i licze na koniec offtopa.
karabin Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 Kilka lat wstecz można było wziąść dobre pieniądze za takie maszyny,nawet na złomowiskach były rozchwytywane.Teraz leżą i nikt nawet nie pyta,rynek się nasycił. Generalnie na fortunę nie licz.
Catadero Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 Wygląda na lata pięćdziesiąte XX wieku. Na kasę bym nie liczył.C.