Skocz do zawartości

Maszyna do szycia ADLER- co myślicie ?

oldsoul

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam, wszedłem w posiadanie takiej oto maszyny do szycia i postanowiłem ją sprzedać. Nie znam się jednak na tym na tyle żeby powiedzieć ile to jest warte ?

http://allegro.pl

Proszę tu jest link do aukcji.
Mowie od razu- to nie jest reklama ani nic, chce się tylko dowiedzieć co to jest warte i czy się z czymś nie pomyliłem. Pozdrawiam :)

Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Swiety82 22:46 11-08-2011
Napisano
zapytaj, nie podawaj linku do trwającej aukcji. Tlumaczenie o nie jest reklama ani nic, chce się tylko dowiedzieć co to jest warte" jakoś nie wszystkich przekonuje... Wklej foto i zapytaj o cene.
Napisano
Twoja jest krew, a ich jest nafta, bujać - to my panowie szlachta"

Reklamę sobie robisz jak byk bo boisz się że nikt ci tego nie kupi. Nie zamydlaj oczu.

chce się tylko dowiedzieć co to jest warte" To jest warte to co ktoś jest w stanie za to dać.
Napisano

ok, przepraszam. Obawiałem się, że tak to będzie odebrane. Zapewniam że nie miałem złych intencji. Dodaje fotki i licze na koniec offtopa.

Napisano
Kilka lat wstecz można było wziąść dobre pieniądze za takie maszyny,nawet na złomowiskach były rozchwytywane.Teraz leżą i nikt nawet nie pyta,rynek się nasycił. Generalnie na fortunę nie licz.
Napisano
ja mam adlera na żeliwnych nogach nieco starszego, może troszkę bardziej zniszczony, zapłaciłem 250złotych około 4 lata temu. kiedyś mój ojciec bardzo się napalał na stare maszyny i kupiliśmy chyba z 5, oczywiście większość singr. W domu moich Św.Pamięci Dziadków stoi jeszcze ładny singer, babcia szyła na niej od wojny aż do ostatnich chwil życia czyli ponad 60 lat.
  • 7 months later...
Napisano

Poszukuję zdjęcia wyraźnego logo z szewskiej maszyny do szycia firmy Adler ( takie jak na załączonym foto).
Chcę swoja maszynę odnowić i odtworzyć napisy i nadruki zgodnie z oryginałem.
Szablony do napisów już mam zrobione , został tylko problem logo.