gwozdzik44 Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 Pocisk w obwodzie 27,5cm na wysokości pierścienia
karabin Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Zamieszczanie próśb o id.niewybuchów jest zabronione na tym forum.
gwozdzik44 Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 jest pusty w środku pozbawiony cech bojowych więc nie podlega ustawie
gwozdzik44 Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 i na razie pozostaje głęboko w lesie do puki nie dowiem się co to jest ponieważ jestem laikiem w tych sprawach .
Ave Danzig Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Ruski pocisk 85mm typu БР-365К, amunicja stosowana w czołgach T-34/85, SU-85, IS-85 itp. Pocisk jest wystrzelony i brakuje smugacza więc kolego karabin odpuść sobie te uwagi ... będziesz to pisał w każdym temacie, czy to tłok, czy pocisk ? Po za tym każdy" czytał regulamin i daje takie bajery do ID na własną odpowiedzialność.
mac Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Karabin, nie ma o czym mówić. Mamy pokolenie domorosłych saperów amatorów którzy wszystko wiedzą i ZASADY ich już po prostu nie obowiązują.
karabin Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Najwyraźniej tak.@Ave,to że przeszedł przez lufę to ślepy by namacał,że smugacza nie ma też ,smugacz pewníe był z alu i dawno się rozleciał/utlenił więc?
SYLSTER Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Jesli moge zabrac glos,to tam był nie smugacz tylko denny zapalnik,moze jeszcze resztki tam sa....z iglica!!!!
gwozdzik44 Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 Pocisk w obwodzie 27,5cm na wysokości pierścienia
Ave Danzig Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Nie napisałem że jest bezpieczny. Stosowano w nim 2 rodzaje zapalników: MD-5 i MD-8 (denne ze smugaczem). W samej skorupie było 48g trotylu lub amatolu.