Skocz do zawartości

Niewybuchy/niewypały

obelix

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam. Mam dwa pytania dotyczącye niewybuchów/niewypałów gdyż jestem ,,amatorem,, w tej sprawie i chciałbym sie czegoś na ten temat dowiedziec. Mianowicie zastanawiają mnie:
1.Czy kiedy wykopiemy mine,granat bądź jakiś duży pocisk może wybuchnąć w każdej chwili?,(niechodzi mi o jakieś uderzanie,rozbrajanie czy Bóg wie co tylko poprostu o trzymanie np jej w rękach?)
2.Czy podczas wykopywania takich o to nieybuchów jakie podałem u góry może również wybuchnąc?
Bardzo proszę o odpowiedz/porade Was kolegów ekspertów jeżeli ktoś by miał to mógłby podac jakieś linki do przeczytania jako lekturke to również będe wdzięczny.
Pozdrawiam.
Napisano
odpowiedź na każde z twoich pytań to TAK. Dlatego zawsze kop delikatnie, zawsze uważaj na to co wyciągasz, nigdy nie wal w to szpadlem ;-)) a jak jest podejrzane to zostaw to w ziemi i zakop dziurę.
Napisano
teraz sobie odpowiedz na pytanie kiedy słyszałeś że ktoś wyleciał wykopując/trzymając w rękach..
chodzi mi o np ostatnie 10 lat

Ostatniego co to w Ossowie pod Warszawą wyleciał nie licz bo łaził po poligonie gdzie mix współczesnego syfu

Niemal zawsze źle się kończy gdy zaczyna się dłubanie,opukiwanie,rozkręcanie,cięcie-wtedy droga na okoliczne krzaki bardzo bliska i tak szybka że alleluja" nie zdążysz pomyśleć,a nawet nie wiem czy byś miał czas się zdziwić że pierdło:)

Jak już wiesz co trafiłeś(urwiłapa) nie ma sensu kopać dalej.

zdrów
Napisano