obelix Napisano 20 Marzec 2011 Autor Napisano 20 Marzec 2011 Witam. Mam dwa pytania dotyczącye niewybuchów/niewypałów gdyż jestem ,,amatorem,, w tej sprawie i chciałbym sie czegoś na ten temat dowiedziec. Mianowicie zastanawiają mnie: 1.Czy kiedy wykopiemy mine,granat bądź jakiś duży pocisk może wybuchnąć w każdej chwili?,(niechodzi mi o jakieś uderzanie,rozbrajanie czy Bóg wie co tylko poprostu o trzymanie np jej w rękach?)2.Czy podczas wykopywania takich o to nieybuchów jakie podałem u góry może również wybuchnąc?Bardzo proszę o odpowiedz/porade Was kolegów ekspertów jeżeli ktoś by miał to mógłby podac jakieś linki do przeczytania jako lekturke to również będe wdzięczny. Pozdrawiam.
latający holender Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 Wpisz temat w wyszukiwarkę,wałkowaliśmy tu ten temat setki razy.
jacollo Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 odpowiedź na każde z twoich pytań to TAK. Dlatego zawsze kop delikatnie, zawsze uważaj na to co wyciągasz, nigdy nie wal w to szpadlem ;-)) a jak jest podejrzane to zostaw to w ziemi i zakop dziurę.
Hebda Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 teraz sobie odpowiedz na pytanie kiedy słyszałeś że ktoś wyleciał wykopując/trzymając w rękach..chodzi mi o np ostatnie 10 latOstatniego co to w Ossowie pod Warszawą wyleciał nie licz bo łaził po poligonie gdzie mix współczesnego syfuNiemal zawsze źle się kończy gdy zaczyna się dłubanie,opukiwanie,rozkręcanie,cięcie-wtedy droga na okoliczne krzaki bardzo bliska i tak szybka że alleluja" nie zdążysz pomyśleć,a nawet nie wiem czy byś miał czas się zdziwić że pierdło:)Jak już wiesz co trafiłeś(urwiłapa) nie ma sensu kopać dalej.zdrów