michal1514 Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2010 Witam!Jak wyczyścić ten bagnet? Pewnie wielu z Was poleci elektrolize ale nie mam z nią doświadczenia a z tego co wiem to ten bagnet nie należy do częstych znajdek i nie chcę go zniszczyć. Całość bardzo mocna, nic się nie sypie ani nie odpada. Czy po za elektrolizą są jeszcze jakieś dobre metody? Jak nie to w ostateczności zajme się elektro... ale pierw poćwicze na jakimś złomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal1514 Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2010 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal1514 Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2010 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal1514 Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2010 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jan-80 Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 A może kwas szczawiowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal1514 Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2010 Właśnie też tak pomyślałem. Kwas i tak będe kupował bo hełm będe czyścił... ale nie wiem czy mi 3kg starczy na hełm i bagnet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjar_1 Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 A może siarkowy? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal1514 Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2010 Nie znam się na kwasach. Nie wiem co się czyści siarkowym i czy wogóle się nim coś czyści bo jakoś nigdy o tym nie słyszałem. Ostatnio jest głośno o szczawiowym i dlatego o nim pomyślałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...