Skocz do zawartości

części do sd. kfz. 251


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Dziękuje Stadler
Nie nie sprzedaję, nie produkuję, robię to dla siebie.
Szkoda że Zdjęcia i tak nie oddają wszystkiego jak należy ale ja jestem z nich dumny.
  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
Hindus
Nie ważylem ale ciężko tygrysa zdjąć z półki. Sądzę że około 15 kg tygrys. Sdkfz nie mam pojęcia. Nie mam wagi w łapie. Ale na życzenie chętnie zważę bo sam jestem ciekawy.
Napisano
Fajne te modele, pokaż może więcej zdjęć :)

@Diakon227, wiesz na czym polega najwiekszy błąd w Twoim podejściu do tematu? Skupiłeś się na blachach. A to w tym pojeździe jest akurat najprostsze, kwestia tylko pieniędzy i dobrego fachowca z odpowiednio wyposażonym warsztatem, który to pospawa. A największy problem w takiej maszynie to mechanika, szczególnie cały zespół gąsienicowy, jego zawieszenie, przeniesienie napędu.

Jeszcze nie słyszałem aby ktokolwiek próbował budować jakąkolwiek półgąsienicówke od zera. podstawą do tego jest posiadanie RAMY (LUB WANNY) PODWOZIA. A 251" najłatwiej uzyskać przez przebudowę OT-810.
Napisano
@Trooper85
Nie wiem czy mogę się tu chwalić tym żelastwem, dodatkowo sa zakurzone, Jeśli Moderator pozwoli to chętnie umieszczę dodatkowe zdjęcia. Nie są one wierne w 100% z oryginałami, ale robiłem to ręcznie i zrobiłem tak jak umiałem i z czego miałem.

Panie Moderatorze można?
Napisano
a kto jest tu moderatorem?:P ja bym chciał żebyś zrobił jeszcze więcej takich modeli i dodał tutaj ich fotki. Są piękne;) odnośnie zawieszenia. Nie mówiłem że chcę robić od zera;) wpierw szukam dokładnych planów i zdjęć. Musze zobaczyć czy to w ogóle możliwe. Jak wszystko rozplanuję to dopiero podejmę się tego zadania. Sam zapewne nie będę tego robił. Mam trochę znajomych w różnych fachach i ich poproszę o pomoc.
Napisano
to ja się głowię a widzę że wielu idzie na łatwiznę i mało co przerabiają OT-810. Główne zmiany to wycięcie górnej osłony i przemalowanie. Wychodzi na to że trzeba wygrać w totka i sobie takie cacko sprawić
Napisano
ktoś się orientuje gdzie i za ile można kupić podwozie bądź całego OT-810 ? proszę o suche fakty nie typu a w stanach to za tyle dolców a u ruskich za flaszkę. Proszę nie piszcie też że mnie nie stać ja to wiem;) jak trzeba to coś się wymyśli.Nie teraz to za rok albo dwa
Napisano
Diakon - bez obrazy - trocę śmieszy mnie tw podejście do sprwy. Bo generalnie inaczej zazynałbym pracę nad tego typu rzeczami. Ale to ty się na coś takiego porywasz a nie ja. Więc trzymam kciuki.
Teraz do meritum - Na serio myślisz o zbudowaniu repliki? Z jakiej cześci Polski jesteś? Bo moze Trooper85 am rację a ja będę mógł coś w temacie zadziałać.
Pozdrawiam,
makul
Napisano
I od tego samego sprzedawcy za 850 000 koron OT-ka na chodzie do samodzielnej konwersji:
http://www.mortarinvestments.eu/vehicle.php?id=168

Pozdro
Hindus
Napisano
Seeteufel – biorąc pod uwagę obecny kurs EUR i korony czeskiej to moja oferta jest praktycznie o połowę tańsza (!) i że tak powiem „prosto od krowy” :)

Cena OT’ka w Mortarinvestments: 137 tys. PLN do
Cena OT’ka w Germanmilitaria: 259 tys. PLN

Pozdro
Hindus
Napisano

Dobrze Panie Duńczyku więc dokładam kilka fotek. Cieszę sie że sie podobają, Jestem raczej z rodzaju skromnych, ale cieszę się że mogę się pochwalić.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie