kamilton Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Witam,Mógłby ktoś pomóc w identyfikacji przedmiotu?Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeusz27 Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 kamilton, jestem świeży na forum, ale trochę się znam na niewybuchach, niewypałach, urwiłapkach itp. Pomijając fakt że to jakaś tam płytka grzejna, jeśli nie masz pewności co to jest i podejrzewasz że to może mina" itp. to po co cholerstwo taszczysz do domu, jeszcze pięknie czyścisz. Zakładając że to by była mina, mógłbyś nie napisać tego wątku. Troszkę rozwagi i oleju w głowie bez urazy Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilton Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Dzięki za inf.Nie wiem skąd te pomysły , że targałem to do domu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilton Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Witam,Mógłby ktoś pomóc w identyfikacji przedmiotu?Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swiety82 Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Wymiary? Jeśli naprawdę jest to mina to gratuluję pomysłu targania tego do domu...Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Swiety82 18:54 07-09-2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipolit-O4 Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Płyta grzejna od kuchenki elektrycznej, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
kamilton
Witam,
Mógłby ktoś pomóc w identyfikacji przedmiotu?
Dzięki
5 answers to this question
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.