kloki Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Jakieś niusy????? :) Jak się mają prace? Niecierpliwie czekam na kolejną relację z warsztatu, bo nie ukrywam, że jest to jeden z moich ulubionych wątków ;)
orlik341 Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Witam! Chciałbym zidentyfikować te części. Chyba RSO... Post został zmieniony ostatnio przez moderatora PATRON 13:56 26-08-2010
AK77 Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 Lemeryt jeżeli nie sprawiło by Ci to kłopotu. To czy możesz na forum wrzucać fotki bezpośrednio z prac przy elementach pojazdu ( spawanie, malowanie, demontaż, montaż ) coś jak było robione przy remoncie Stuga. Bardzo ciekawią mnie sprawy techniczne samej odbudowy, szczegóły, w jaki sposób radziliście sobie z problemami. Nie tylko efekt końcowy odbudowy. To taka moja skromna prośba. Pzdr
Lemeryt Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Napisano 26 Sierpień 2010 Obecne wakacje spędzałem à la chłop pańszczyźniany wiec nie bardzo miałem czas na pisanie. Cieszę się że jeszcze tu zaglądacie. RSO ma się dobrze i systematycznie obrasta stalą. S_boj – części o których piszesz pokazują się co jakiś czas na aukcjach i „rynku wewnętrznym ” który jest bardziej przyjazny dla kieszeni. Pozyskanie silnika do RSO nie jest wiec tak trudne i kosztowne jak choćby pozyskanie części do pojazdów wrześniowych co nie oznacza że jest sprawą prostą. W realizacji projektu i w poszukiwaniu części pomaga wielu ludzi, na podziękowanie im wszystkim przyjdzie jeszcze czas … Kwestia cen części jest sprawą kompletnie niewymierną. Za ten sam element jeden człowiek zażąda rozsądną kwotę a inny chciałby pól tygrysa i trzy głowy wawelskie na wymianę. Na zdjęciu pióra resorów po piaskowaniu.
Lemeryt Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Napisano 26 Sierpień 2010 orlik341 - to RSO, napisałem do Ciebie email.kloki, AK47 - postaram się zamieszczać większą ilość zdjęć i informacji, na początek zdjęcie fragmentu - jednego z najtrudniejszych części RSO - kabiny. Pozdrawiam
mietek Napisano 18 Wrzesień 2010 Napisano 18 Wrzesień 2010 Front zachodni, zdobyte przez Polakow, 10PSK
mietek Napisano 18 Wrzesień 2010 Napisano 18 Wrzesień 2010 Jak wyzej.Fotki z albumu wydanego w 1947 z historia jednostki (10 PSK).
zardoz Napisano 20 Wrzesień 2010 Napisano 20 Wrzesień 2010 A tutaj skrzynia biegów (Norwegia).http://www.bartlemmens.nl/classifieds/index.php?option=com_marketplace&page=show_ad&catid=3&adid=279&Itemid=3ze stronkihttp://www.vw166.com/marktplatz/index.htmlPozdrawiamzardoz
Woodhaven Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 http://www.youtube.com/watch?v=LLh4V_d5n7chttp://www.youtube.com/watch?v=QX6h08xDh44&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=XvWrgEAjPCo&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=03XLTmNxMzo&feature=related
Woodhaven Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Jest oferta na pakę I have had made a cargo body, as you can see carpenter read plans wrong and added RSO side bar. These have since been removed.There are two costs options,as seen in photo, ash wood and metal, collect it in North Essex. 3125.00 GBPAll the metal work, 8 hinges, 4 locks, 3 rear cab supports, bang plate and 8 hood supports, 8 U shape for end of planks, not tubes for canvas but brackets on top edge of wood.I can supply drawings for wood work if you need.700.00 GBP again collect in North Essex.I can arrange to ship to USA or Europe, at extra cost.
wojciu Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 Maniactwo! Podziwiam, mam pytanie gdzie zostały wykonane zdjęcia tego pierwszego odrestaurowanego RSO?
Woodhaven Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 Zdjęcia zostały wykonane w Steinsel Luxemburg.http://www.youtube.com/watch?v=_PnfS7whh50
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.