Skocz do zawartości

WYKRYWACZ METALI LCD CS300

TRAPER55555

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Mam pytanie o WYKRYWACZ METALI LCD CS300 interesuje mnie to czy jest w miarę dobry i łatwy w obsłudze. Jeśli jest do bani to proszę umieścić jakieś propozycję do 500zł. Jestem początkujący i mam nadzieję że coś mi doradzicie.
Napisano
Na monety weź jakiś Ace 150, a uniwersalny" to używany HS3 Smętek (na militarny złom to rewelacja, ale wyciąga również monety, chociaż zdecydowanie mniej niż dedykowane po temu sprzęty). Zdecydowanie omijaj każdego chińczyka bo się zniechęcisz i to bez względu na ich cenę.
Napisano
Czegoś neutralnego między metalami kolorowymi a zwykłymi głównie chciałbym szukać monet, klamer i odznak ale jak wykrywacz wyczai coś złotego lub srebrnego to nie będę narzekał.
Napisano
A ten Ace 150 w ogóle się nie nadaje na militarkę bo z tego co czytałem przed chwilą wydaje się bardzo łatwy w obsłudze i jak na początek dobry by był jak dla mnie.
Napisano
Ace jest bardzo prosty i miły w obsłudze.
Miałem jakiś czas temu ace250 i bardzo mnie ten wykrywacz zachęcił do poszukiwań co później stało się moją manią.
To nie jest tak że w ogóle nie nadaje się na militaria.
Znajduje wszystkie metale tylko po prostu nie jest tak głęboki jak typowe do tego wykrywacze.
Ja na początek jak najbardziej polecam ace.
Później zawsze można kupić coś lepszego.
Napisano
ja mam ace 150 :)) Polecam. Chodzę z nim już prawie rok i nie zamierzam zmieniać, więc nie jest to wykrywacz tylko na początek. Na monetki supper, na militaria tak jak koledzy pisali już mniej, ale do 60 cm większe rzeczy wychwyci.
Napisano
Nie kupuj chińskiego szajsu typu md czy cs. Polecam jak na początek ace 150c czy 250. A co do trapera firmy Saper to niezbyt mogę sie na jego temat wypowiadać bo go nie miałem w ręku ale słyszałem o nim niezbyt ciekawe opinie od wielu poszukiwaczy ;)
Napisano