Obsi90 Napisano 29 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2010 Tłok do motocykla? proszę o IDWymiaryśrednica: 6,9 cmwysokość:7,9 cmśr sworznia 1,9 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esterendensen Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 Zwykły tłok,a taka kołomyja.Po pierwsze jak już wcześniej pisałem nie jest to tłok do dwusuwa(brak kołków blokujących pierścienie oraz widoczne otworki w ostatnim rowku).Czyli nie może być od Panoni,czy Csepela.Brak nagaru nie będzie świadectwem tego,że tłok pochodzi od silnika czy sprężarki ponieważ jest nowy nieużywany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esterendensen Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 No i Hans ma racje-nie ma co się sprzeczać z kimś,komu brakuje elementarnej wiedzy o silnikach,nie mówiąc już o doświadczeniu w praktyce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy.onyx Napisano 30 Styczeń 2010 Share Napisano 30 Styczeń 2010 moja sugestia odnośnie żeliwa to kolor tłoka odcieniem przypominający białe żeliwo no i widoczne ślady po odróbce na ściankach tłoka, słabo było widać denko ale są tam jakby rdzawe naloty co mnie również ku temu skierowało, poszukałem troszkę w necie i jest to tłok do silnika spalinowego i kompresory odpadają, świadczy o tym fakt posiadania nacięcia umożliwiającego rozszerzanie się tłoka bez zmiany jego średnicy podczas pracy w warunkach podwyższonej temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Catadero Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 Dokładnie. A zapominaczowi już tylko pozostają do identyfikacji gazowe dzwonki.:-)C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansdekawka Napisano 29 Styczeń 2010 Share Napisano 29 Styczeń 2010 Nie kompresor, także nie kompresor samochodowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esterendensen Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 I poczytanie trochę fachowej literatury o budowie i działaniu silników spalinowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zapominacz Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 panonia??? csepel 250??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy.onyx Napisano 30 Styczeń 2010 Share Napisano 30 Styczeń 2010 tłok jak mniemam jest wykonany z żeliwa i do silnika smarowanego bezpośrednio co zawęża obszar poszukiwań, z tego co widzę tłok jest płaskodenny co może sugerować dwie sprawy, pierwsze co mi przychodzi do głowy to kompresor ( płaskie dno i żeliwo ), inne możliwe zastosowanie to diesel, w dieslach zwłaszcza starych bądź w okrętownictwie stosowane były lub są tłoki z żeliwa, może być od jakiegoś stacjonarnego diesla, albo do silnika z łodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HD1940 Napisano 30 Styczeń 2010 Share Napisano 30 Styczeń 2010 A jeśli można spytać po czym wnosisz, że żeliwny? Taką średnicę tłoków miały np. silniki samochodu NSU 1000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obsi90 Napisano 29 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2010 Tłok do motocykla? proszę o IDWymiaryśrednica: 6,9 cmwysokość:7,9 cmśr sworznia 1,9 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obsi90 Napisano 29 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2010 foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obsi90 Napisano 29 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2010 foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obsi90 Napisano 29 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2010 foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obsi90 Napisano 29 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2010 foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obsi90 Napisano 29 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2010 foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esterendensen Napisano 30 Styczeń 2010 Share Napisano 30 Styczeń 2010 Tłok wygląda jest aluminiowy,nie żeliwny.Świadczą o tym miejscowe utlenienia charakterystyczne dla alu.Żeliwo wygląda inaczej,inaczej też koroduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansdekawka Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 A M E N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esterendensen Napisano 30 Styczeń 2010 Share Napisano 30 Styczeń 2010 No i co to znaczy smarowany bezpośrednio?Pierwsze słyszę.Kształt denka tłoka NICZEGO nie sugeruje,tym bardziej,że diesle często mają grube denko z zagłębieniami(nie pod zawory).Rowkowe nacięcie na płaszczu tłoka też nie przemawia za kompresorem,może to być silnik stacjonarny(agregat lub pompa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zapominacz Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 to sobie poszukaj jakie rodzaje tłoków wychodziły w silnikach w panoni która wzorowała sie na silnikach csepla i porównaj wymiary tłoków z wymiarami które kolega podał, i zobacz że wymiary jednego tłoka sie zgadzają. jak sie porównuje tylko wizualnie to tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zapominacz Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 mam jedno pytanie które powinno być zadane na początku tematu. czy na tłoku był nagar?? rozwieje to wątpliwości czy jest to tłok od kompresora czy od silnika spalinowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansdekawka Napisano 29 Styczeń 2010 Share Napisano 29 Styczeń 2010 Samochodowy, z wkładką stalową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sla1971 Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 Pierwszy raz slysze o tlokach z zeliwa.Po rowkach na pierscienie i plaskim denku wnioskuje ze jest to tlok od kompresora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansdekawka Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 Dalej piszesz głupoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansdekawka Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 Poprzedni mój post był do zapominacz "@sla1971,Tłoki z żeliwa stosowane były w silnikach spalinowych w początkach motoryzacji i jeszcze w połowie lat 20-tych.Żeliwne tłoki w kompresorach , bardziej po polsku sprężarkach zwanymi, występują po dzień dzisiejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Catadero Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 @zapominacz-te tłoki w Panonii to wychodziły gdzie-z boku (do wyboru prawy lub lewy), z przodu czy może z tyłu silnika. Bo sobie poszukałem i nidyrydy-nic nie ma na ten temat.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
Obsi90
Tłok do motocykla? proszę o ID
Wymiary
średnica: 6,9 cm
wysokość:7,9 cm
śr sworznia 1,9 cm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
36 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.