41pp Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 Przykro mi, że przeniosłem śmierć Ludzi, na sprawy techniczne i co gorsze /pośrednio/ personalne, tak nie powinienem zrobić. Wybacz /Wybaczcie/, ale to takie zboczenie" zawodowe, chyba od I-22 w Dęblinie, a może lasku Kabackiego".Wracając do echnokracji" ,,,W tym konkretnym przypadku obawiam się jednak, że oblodzenie mogło nie być przyczyną, na razie jednak to czyste spekulacje....Może też, tak być,,pokaże czas.Cieszę się że, poznałem Ciebie i pośrednio" Kol. zmiję.Może kiedyś spotkamy się w piekiełku" u Paskiewicza", lub ogólnie na Irenie".Zapal świeczkę chłopakom!Smutne!!PozdrawiamGW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihura Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 Przysłuchiwałem się waszej dyskusji i jako lajik mam pytanie. Czy śmigłowce(w ogólnym tego słowa znaczeniu)nie są przystosowane do lotów w ekstremalnych warunkach?pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41pp Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 mihura!!! a ekstremalne to co?GW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 4 Listopad 2009 Autor Share Napisano 4 Listopad 2009 a pewnie, ze sa. Tylko zalezy od konstrukcji.I pamietajmy o najslabszm ogniwie systemu - czlowieku. Wszystko czasami zalezy od jednej nakretki, jak wczoraj wspomnial G.W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 4 Listopad 2009 Autor Share Napisano 4 Listopad 2009 Dobra ja juz nic nie gadam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41pp Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 Podaj jakieś warunki rzegowe" dla próby zbudowania" przebiegu funkcji i wyliczeniu ew. jego ekstremum". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41pp Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 Dobrze, potwierdzam woytas, i dlatego staram się przemieszczać" transportem lądowym.GW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 4 Listopad 2009 Autor Share Napisano 4 Listopad 2009 a mialem isc spac...Grzesiu a co jest lepsze spirytus czy elektryka" ?w Mig- 31 byla tzw Massandra - jakos lecialo Mikojan Artiom syn sowietskogo naroda dal aviatoram radost... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41pp Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 No pewnie że spiryt", pod warunkiem że, soku malinowego dostatek, nie wspominając o czasie, na przegryzienie".Grzesiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41pp Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 Panowie sprawy poszły za daleko!Przynajmniej w tym tragicznym wątku.mihura, Wojtek, /do mnie też to się odnosi/, koniec proponuję", PAX i ciszę.GW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihura Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 No piszecie tutaj o oblodzeniach łopat,marznących deszczach,instalacjach temu zapobiegających itd.etc. A co z lotami na biegun etc.pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopijnik2 Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 A co z lotami na biegun etc....ano nic... (prawie) w normie...fizyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latający holender Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 Byłem na Białorusi w czasie gdy doszło do wypadku.Informacja była podana w białoruskiej telewizji i pokazane były zdjęcia rozbitego śmigłowca.Białoruscy znajomi powiedzieli mi że został zestrzelony,ale to zapewne sowiecka propaganda jakiej tam naprawdę(choćby w telewizji)dużo.Ślady ostrzału byłyby aż nadto widoczne,i szybkie do zauważenia na szczątkach,więc prawie pewne jest to że powodem wypadku był błąd pilota lub awaria sprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41pp Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 Panowie!! Jaki ten Nasz światek lotniczy, jest mały i jak szybko jeden wyczuwa" drugiego, vide Panowie Szarubek,- natychmiastowa informacja o M. Orkiszu, i ja czyli G.Wiklik.Pozdrawiam Serdecznie!Przepraszam z OT!GW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41pp Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 Niestety, fachowcem nie jestem, co dobitnie uświadomili mi Koledzy z Forum DWŚ /Dyslektyków Drugiej Światowej/,http://dws.org.pl/viewtopic.php?f=95&t=124518&sid=8c91d41eb2adc4793f642d00ee7cc439woytas, jeśli naruszyłem regulamin, proszę o przykładne ukaranie i oczywiście wywalenie postu"!Ale sądzę że warto poczytać!GWPS. przejrzyj pocztę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmija Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 41pp ile godzin w pow. masz na ręku nabite? Kończyłeś Dęblin? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmija Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 Dobra, po przeczytaniu Pana wypowiedzi z przytoczenogo linku, cofam wcześniejsze pytanie;-) Lotnictwo było kiedyś moją wielką pasją, to niesamowicie ciekawa dziedzina techniki. Mój kierunek zawodowy (oparty na hydrodynamice)troszkę pokrywa się z samą aerodynamiką - w końcu woda i powietrze to jedno - płyn;-) Pozdrawiam serdecznie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41pp Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 Fakt, i to i to płyn, praw fizyki się nie ominie, jak by powiedział Nasz Kol. kopijnik2. Troszkę OT się robi, ale teraz zajmuję się inżynierską" historią alternatywną /silniki/ II RP. Może woytas utworzy nowy wątek, ja nie mam pojęcia jak go za tytułować".Serdecznie PozdrawiamGW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2009 Zapraszam kolegow do wspoltworzenia watkuhttp://www.odkrywca.pl/watki-lotnicze-na-forum,663620.html#663620 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balans Napisano 16 Grudzień 2009 Share Napisano 16 Grudzień 2009 Kol. 41pp zapoznałem się z linkiem do strony DWS, gdzie przedstawiłeś swoje poglądy na temat możliwości produkcji podwójnej gwiazdy w przedwojennej Polsce bardzo dokładnie i z całym szacunkiem, ale muszę to napisać - gdy padły pytania o konkrety, to się na nich pogniewałeś i zabrałeś zabawki".Trochę to niepoważnie wyszło...Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41pp Napisano 17 Grudzień 2009 Share Napisano 17 Grudzień 2009 Drogi balans, kopanie się z końmi", nie jest moją pasją!!GW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huk 100 Napisano 12 Sierpień 2010 Share Napisano 12 Sierpień 2010 no i co dalej w tej sprawie panowie ? - pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trooper85 Napisano 12 Sierpień 2010 Share Napisano 12 Sierpień 2010 Błąd pilota był przyczyną wypadku śmigłowca Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej, w którym w październiku 2009 roku zginęły trzy osoby. Prokuratura Okręgowa w Białymstoku umorzyła w środę śledztwo w tej sprawie, bo sprawca zdarzenia, czyli pilot, nie żyje. (...) Pilot w trakcie lotu utracił orientację w przestrzeni w wyniku wykonywania lotu w warunkach atmosferycznych poniżej minimalnych, przy których pilot mógł wykonywać swoje zadanie, jeżeli chodzi o widzialność i podstawę chmur - powiedział prokurator. Jak wyjaśnił, wskutek tego błędu pilot nieświadomie doprowadził do lotu śmigłowca bokiem "z prędkością przekraczającą dopuszczalne wartości eksploatacyjne, a w konsekwencji przekoziołkował i zderzył się z ziemią. Pilot, który nie żyje, sprawcą wypadku - Polska - Informacje - portal TVN24.pl - 30.06.2010"http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/15-wypadki_i_incydenty_lotnicze/19752-2009_10_31_katastrofa_smiglowca_strazy_granicznej-5.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 12 Sierpień 2010 Share Napisano 12 Sierpień 2010 Błąd pilota był przyczyną wypadku śmigłowca Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej, w którym w październiku 2009 roku zginęły trzy osoby. Prokuratura Okręgowa w Białymstoku umorzyła w środę śledztwo w tej sprawie, bo sprawca zdarzenia, czyli pilot, nie żyje."Pilot w trakcie lotu utracił orientację w przestrzeni w wyniku wykonywania lotu w warunkach atmosferycznych poniżej minimalnych, przy których pilot mógł wykonywać swoje zadanie, jeżeli chodzi o widzialność i podstawę chmur - powiedział prokurator. "To jak w końcu błąd pilota czy może warunki?' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huk 100 Napisano 12 Sierpień 2010 Share Napisano 12 Sierpień 2010 \"w wyniku wykonywania lotu w warunkach atmosferycznych poniżej minimalnych, przy których pilot mógł wykonywać swoje zadanie, jeżeli chodzi o widzialność i podstawę chmur - powiedział prokurator.\" nic z tego nie rozumie ? jeżeli nie było warunków to po co ich tam wysłali , kto zezwolił na lot? czy wydano rozkaz do lotu bo po drugiej stronie w tym czasie były ćwiczenia armii Rosyjskiej i Białoruskiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.