Jankes90 Napisano 24 Październik 2009 Autor Share Napisano 24 Październik 2009 Witam Was, drodzy forumowicze. Mam do Was pytanie odnośnie 70 Pułku Piechoty z Pleszewa. Chciałbym się dowiedzieć maksymalnie dużo o tym pułku. Szukam wszelkiego rodzaju zdjęć. Interesują mnie również informacje, gdzie mam szukać. Swoje poszukiwania motywuję tym, iż trafiło do mnie zdjęcie męża mojej prababci, Antoniego Grunda, urodzonego 1.IV.1912 roku w Błażejewie. Nie znam się na Wojsku Polskim, jedyne co sam zdołałem się dowiedzieć to właśnie to, iż wchodził w skład 70pp, oraz najbardziej rzuca się naszywka wskazująca na przynależność karabinów maszynowych. Potwierdza ją skrawek jeszcze jednego zdjęcia, które do mnie trafiło, wstawię je niżej. Jeżeli jesteście w stanie mi coś więcej powiedzieć o samym Antonim na podstawie zdjęcia (np. co oznacza ta mała odznaka na prawej piersi), lub o 70pp, będę bardzo wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jankes90 Napisano 24 Październik 2009 Autor Share Napisano 24 Październik 2009 Zdjęcie z kolegami i karabinami maszynowymi. Jeśli ktoś wie, to proszę mi powiedzieć jakie to karabiny bo tych też nie rozróżniam :)Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 24 Październik 2009 Share Napisano 24 Październik 2009 Jesli dobrze rozpoznaje...http://www.1939.pl/uzbrojenie/polskie/piechota/ckm_792mm_wz30_browning/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 24 Październik 2009 Share Napisano 24 Październik 2009 Odznaka na lewym ramieniu - bardzo dobry strzelec CKM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...