Catadero Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 FN 500 SV z montowni w Aachen. Mocno przerobiony->
Catadero Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 -> bo niestety gościu miał warsztat hydrauliczny i wszystko co potrzeba, by spasztecić oryginała. Dzisiaj motocykl zbiera nagrody na zlotach.C.
Catadero Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 PUCH 200 1931-prawie 50 lat w piwnicy przywalony rupieciami.
Catadero Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 Nie wytrzymałem. Zaraz musiałem go dosiąść. W reflektorze była żarówka z 1938r. C.
Catadero Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 Części tego motocykla zbieraliśmy po całym obejściu, wracając po kilka razy. A i tak wszystkiego nie udało się znaleźć.
Catadero Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 Za to po złożeniu prezentował się znakomicie. Brytyjski Sunbeam. Jeden z egzemplarzy zakupionych po pierwszej wojnie dla Armii Czerwonej.C.
primer Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 blotniki i pedały leżały obok na pułce szafy
Klemens Forel Napisano 5 Sierpień 2009 Autor Napisano 5 Sierpień 2009 Raczej nie znana firma...przynajmniej ja sie z nia nie zetknąłem.
Catadero Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 Znana, znana. BAM to skrót od Berliner-Aachen-Motorenwerke. Firma powstała, gdy w hitlerowskich Niemczech zakazano importu wielu różnych sprzętów, w tym motocykli. Do wytwórni" sprowadzano prawie wszystkie elementy motocykla FN 500 SV i tu składano z nich iemiecki" motocykl BAM. By powrócić do FN-a wystarczy tylko zamienić pokrywkę na silniku.C.
Catadero Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 Zobacz moje zdjęcia, które wstawiłem wyżej 2009-07-30 17:47:16. To jest właśnie BAM, chociaż mocno skatowany.C.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.