Danger Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 Witam,mam możliwość nabycia kopii gaza 69 czyli aro muscel po renowacji blacharskiej z silnikiem żuka,mosty sprawne obydwa do uzbrojenia w elektryke.Cena jaką sobie gość życzy to 3500zł jest do tego dokumętacja.Dodam że nadwozie odnowione przyzwoicie bez patentów.Prosze o odpowiedź czy warto się w to pchać za takie pieniądze?AA dokumęty są choć jest obecnie czasowo wyrejestrowany.
wiluś Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 Aro Muscel, Panie Kolego to nie kopia Gazika. Romuni kupili licencje na karoserię, Ramę zrobili swoją ( fachowcy twierdzą, że lepszą)a silnik był nieoficjalną kopią francuskiego Saviem'a.
yoony Napisano 4 Wrzesień 2008 Napisano 4 Wrzesień 2008 Obejrzałem jeszcze raz zdjęcie tej ramy wydaje mi się ze tylny most ma 4 amortyzatorynigdzie nie trafiłem na informacje by GAZ mial taki układ natomiast BA tak.Czy ktoś z panów wie jak była mocowana pancerna zabudowa do ramy z przodu?wyczytałem ze było 8 miejsc łączenia 4 to wieszaki tylnych resorów a pozostałe 2?obstawiam ze przy przednich resorach i przednich przednich amortyzatorach ale jak to wyglądało?Co znajduje się na zahaczonym zdjęciu chodzi o element w kółku
Grzesio Napisano 5 Wrzesień 2008 Napisano 5 Wrzesień 2008 A mnie w przypadku BA-64 męczy co innego - jak wyglądało rozwiązanie pancernej nadbudowy nad tylnym mostem? Wszak pancerz praktycznie leży równo z wierzchem ramy - ale nad tylną osią rama wygięta jest łukowato do góry, aby zrobić miejsce na ruchy mostu, co powoduje kolizję z nadbudową, a przynajmniej podłogą przedziału bojowego - w jaki sposób ukształtowano tam pancerz?PzdrGrzesiu
yoony Napisano 5 Wrzesień 2008 Napisano 5 Wrzesień 2008 buda jest węższa od ramy w tym miejscu wiec wygiecie ramy nie przeszkadza podłoga nad mostem jest wygięte w formę ceownika poślę ci wieczorem fotki Wyjaśniło się rama na zdjęciu jest od GAZ'a 64stąd różnice
dr.tommy Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 kolego yoony 4 amortyzatory to jak już wcześniej pisałem montowane były w wczesnych wersjach gaza 67 po dwa na koło, ponieważ były to amortyzatory jednostronnego działania. i z tyłu i z przodu. pozdrawiam
yoony Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 a może wiesz jak wyglądał stabilizator poprzeczny tylnej osi
dr.tommy Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 stabilizator poprzeczny tylnej osi?? czapaj tego nie miał z tego co mi wiadomo chyba że chodzi ci o rurę w której chodził wał bo chyba to jako tako spełniało rolę stabilizatora. Przeglądałem instrukcję i nic innego do głowy mi nie przychodzi.
yoony Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 Nie wiem czy nazwa jest poprawna ale tak to określono np w monografi Gaza 64/67 Takie coś miało występować w Gazie 64 BA 64 i może w pierwszych Gazach 67 w prowadzenie większego rozstawu kół miało wyeliminować konieczność jego stosowania.Nie widziałem czegoś takiego ani na żadnym zdjęciu ani schemacie.
JoncaA Napisano 9 Wrzesień 2008 Napisano 9 Wrzesień 2008 Właśnie mi wpadło w ręce.... Jak mi się wydaje koniec lat 60-tych, jacyś gdańscy harcerze.
rusal007 Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 Witam!Sprzedaje uaza i kupuje Czapajewa. Wybieram sie po niego z jedym z polskich handlarzy czesciami gaz/uaz. ale zeby sie nie wkompac napiszcie na co zwracac uwage przy czapajewie?? co sprawdzic>>??<< co powinien posiadac?? Hehehe i glupie pytanie czym wlada w ciapku dzwignia najmniejsza?? (bo biegi i reczny rozpoznaje)
dr.tommy Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 chyba nie bardzo bo jedna jest od przedniego mostu (włączania)to ta najmniejsza a druga ręczny. a na co zwrócić uwagę masz wyżej.
yoony Napisano 2 Listopad 2008 Napisano 2 Listopad 2008 Panowie spotkaliście się kiedyś z jakimkolwiek rodzajem dywaników" w Czapajewie ot choćby w formie drewnianej kratki?Czy gaz wyprodukował kiedykolwiek przyczepę dedykowaną modelowi 67?
rusal007 Napisano 2 Listopad 2008 Napisano 2 Listopad 2008 http://www.youtube.com/watch?v=usIGelsWCK4 TU gazik smiga z przyczepką.
yoony Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 To że śmigał z przyczepką to rzecz wiadoma ale nie oto pytałem.Film sugeruje że przyczepka to gaz 704 tylko od kiedy ona jest w produkcji znalazłem w sieci 49 rok i potrzebował bym to zweryfikować.
AK77 Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Ja do tej pory wiedziałem że GAZ-704 był produkowany od 1955 roku w Uljanowsku.
dr.tommy Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Koledzy poszukuje do czapaja" amortyzatorów ramieniowych jednostronnego działania i tylnego wału kardana ( tego co idzie w rurze) lub rysunków technicznych tego wału.
yoony Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 AK47 bardzo możliwe najważniejsze że jest grubo powojennatommy Myślę że te amortyzatory to marzenie ściętej głowy
rusal007 Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Warto kupic taka zmote dla czesci typu amory ramieniowehttp://www.allegro.pl/item476902937_gaz_67.html
dr.tommy Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 dla amortyzatorów raczej nie bo nie wiesz czy są orginalne, ale swoją drogą rama wygląda na tą z podwójnym amortyzatorem z przodu czyli chyba wojenną.
dr.tommy Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 kolego Yoony lubie mieć takie marzenia trudne do zrealizowania (jeden już mam), czyli szukajcie a znajdziecie ;)
dr.tommy Napisano 12 Listopad 2008 Napisano 12 Listopad 2008 kol Yoony odpowiadając na pytanie może trochę stare ( fotka z 2008.09.04) to co zaznaczyłeś w kółku to oś od hamulcy, na niej zaczepia się linki idące do kół, dzwignię ręcznego i pedał hamulca ( oczywiście przy orginalnych hamulcach mechanicznych).
Artur B. Napisano 12 Listopad 2008 Napisano 12 Listopad 2008 Witamtu Czapajew w wersji bez nadwozia :))pozdrawiamAB
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.