beaviso Posted April 19, 2008 Author Share Posted April 19, 2008 Zakup i użytkowanie wykrywacza może niestety wiązać się także z koniecznością skorzystania z serwisu. Chciałbym, aby w tym wątku pojawiały się konstruktywne opinie, wynikające wyłącznie z osobistych doświadczeń z serwisem wykrywaczy. Może to być dobry punkt odniesienia dla tych, którzy będą rozpatrywali zakup sprzętu określonej marki.Dla zachowania przejrzystości proponuję, aby każdy post zawierał następujące informacje:- producent i typ wykrywacza- przybliżona data produkcji- data wystąpienia awarii (lub data zgłoszenia do serwisu)- opis usterki- zidentyfikowana przyczyna usterki- czas usunięcia (subiektywnie: krótki, długi, etc.)- stopień zadowolenia - ocena własnych odczuć po kontakcie z serwisemOd moderatorów oczekuję dopilnowania, aby wątek rzymał się kupy", czyli sugerowanego formatu postów.M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beaviso Posted April 19, 2008 Author Share Posted April 19, 2008 #1- Rutus First Plus- prod. lipiec 2004- zgłosz. awarii lipiec 2005- objawy: wariuje dyskryminacja- przyczyna: walnięta sonda (starego typu)- czas usunięcia: dość krótki- zadowolenie: duże, a nowa sonda jest nieporównywalnie lepsza- uwagi: naprawa gwarancyjna#2- Rutus First Plus- prod. lipiec 2004- zgłosz. awarii marzec 2008- objawy: połamana obudowa i mocowanie wyświetlacza- przyczyna: gamoniowatość użytkownika- czas usunięcia: bardzo krótki- zadowolenie: bardzo duże, świetny kontaktM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Witam Jak narazie jedynym sprzętem , którym musiałem oddać do serwisu jest Rutus . Oczywiście dotyczy to wymiany starej sondy na nową . Umówliśmy się z p. Arkiem na 200 zł za jej wymianę , po czym dostałem informację : jako , że sonda jest usdzkodzona , podlega naprawie gwarancyjnej i nie mogę od pana pobrać ustalonej kwoty ... "BRAWO !Z kolejnymi wykrywaczami nie miałem potrzeby korzystać z serwisu : Tesoro , Minelab , White's ... były bezawaryjne :)Zapraszam do dalszej dyskusjiOczywiście , chyba wszyscy wiedzą co grozi za zboczenie z tematu :)Pozdrawiam serdedecznieMartin Link to comment Share on other sites More sharing options...
zabor Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 WitamSerwis - Proscan GliwiceSprzęt - Whites XLT E seria 2007 prod.Naprawa- wymiana całego oprogramowania na nowe z przyczyn zewnętrznych".Naprawa gwarancyjna .Koszt - tylko wysyłkaWrażenia-szybko i bez problemów. Moim zdaniem gitara.Pozdrawiam B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ MHz Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Rutus Ultra 2objawy - wariował przy szukaniu, nic nie wykrywałpowód - uszkodzona cewka - wymieniona na nową.naprawa - dość długo, nie pewne terminy wysłaniaopłata- nic, na gwarancjiTyle moge napisać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
honker Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 wykrywacz HS-3 rok prod 199? objawy -wycie ,zaniki sygnału.powód-uszkodzona cewka,czas naprawy ok.15min.cena -cena nowej cewki -rabat czysty zysk-ok. 3h gawęda z p.Henrykiem. pozd.marek Link to comment Share on other sites More sharing options...
luzik400 Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 Garrett gti 2500 usterka-złamana śruba cewka-żerdżwysyłka sklep Viking ok 15 godzin (sklep-dom)cena z przesyłką-37 złzadowolenie: bardzo duże, świetny kontakt,miła obsługa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.