beaviso Napisano 19 Kwiecień 2008 Autor Napisano 19 Kwiecień 2008 Zakup i użytkowanie wykrywacza może niestety wiązać się także z koniecznością skorzystania z serwisu. Chciałbym, aby w tym wątku pojawiały się konstruktywne opinie, wynikające wyłącznie z osobistych doświadczeń z serwisem wykrywaczy. Może to być dobry punkt odniesienia dla tych, którzy będą rozpatrywali zakup sprzętu określonej marki.Dla zachowania przejrzystości proponuję, aby każdy post zawierał następujące informacje:- producent i typ wykrywacza- przybliżona data produkcji- data wystąpienia awarii (lub data zgłoszenia do serwisu)- opis usterki- zidentyfikowana przyczyna usterki- czas usunięcia (subiektywnie: krótki, długi, etc.)- stopień zadowolenia - ocena własnych odczuć po kontakcie z serwisemOd moderatorów oczekuję dopilnowania, aby wątek rzymał się kupy", czyli sugerowanego formatu postów.M.
beaviso Napisano 19 Kwiecień 2008 Autor Napisano 19 Kwiecień 2008 #1- Rutus First Plus- prod. lipiec 2004- zgłosz. awarii lipiec 2005- objawy: wariuje dyskryminacja- przyczyna: walnięta sonda (starego typu)- czas usunięcia: dość krótki- zadowolenie: duże, a nowa sonda jest nieporównywalnie lepsza- uwagi: naprawa gwarancyjna#2- Rutus First Plus- prod. lipiec 2004- zgłosz. awarii marzec 2008- objawy: połamana obudowa i mocowanie wyświetlacza- przyczyna: gamoniowatość użytkownika- czas usunięcia: bardzo krótki- zadowolenie: bardzo duże, świetny kontaktM.
Martin Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 Witam Jak narazie jedynym sprzętem , którym musiałem oddać do serwisu jest Rutus . Oczywiście dotyczy to wymiany starej sondy na nową . Umówliśmy się z p. Arkiem na 200 zł za jej wymianę , po czym dostałem informację : jako , że sonda jest usdzkodzona , podlega naprawie gwarancyjnej i nie mogę od pana pobrać ustalonej kwoty ... "BRAWO !Z kolejnymi wykrywaczami nie miałem potrzeby korzystać z serwisu : Tesoro , Minelab , White's ... były bezawaryjne :)Zapraszam do dalszej dyskusjiOczywiście , chyba wszyscy wiedzą co grozi za zboczenie z tematu :)Pozdrawiam serdedecznieMartin
zabor Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 WitamSerwis - Proscan GliwiceSprzęt - Whites XLT E seria 2007 prod.Naprawa- wymiana całego oprogramowania na nowe z przyczyn zewnętrznych".Naprawa gwarancyjna .Koszt - tylko wysyłkaWrażenia-szybko i bez problemów. Moim zdaniem gitara.Pozdrawiam B.
DJ MHz Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 Rutus Ultra 2objawy - wariował przy szukaniu, nic nie wykrywałpowód - uszkodzona cewka - wymieniona na nową.naprawa - dość długo, nie pewne terminy wysłaniaopłata- nic, na gwarancjiTyle moge napisać.
honker Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 wykrywacz HS-3 rok prod 199? objawy -wycie ,zaniki sygnału.powód-uszkodzona cewka,czas naprawy ok.15min.cena -cena nowej cewki -rabat czysty zysk-ok. 3h gawęda z p.Henrykiem. pozd.marek
luzik400 Napisano 22 Kwiecień 2008 Napisano 22 Kwiecień 2008 Garrett gti 2500 usterka-złamana śruba cewka-żerdżwysyłka sklep Viking ok 15 godzin (sklep-dom)cena z przesyłką-37 złzadowolenie: bardzo duże, świetny kontakt,miła obsługa
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.