Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Jasiek_M

Elektroliza-Pytania

Recommended Posts

witam,dolacze sie do dyskusji z pytaniem,czy elektroliza usunie farbe olejna z puszki po masce p-gaz? Pucha tandetnie pomalowana wspolczesnie,kupiona na pchlim targu.Czy lepiej zastosowac elektr;opalarke do usuwania starych farb?pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oczywiście , że usunie ale będzie trzebabylo sie brudzić. Najlepiej kup taki środek do usuwania farb z powierzchni metalowych itp. Sam taki mam i świetnie usuwa wszelka farbe.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
witam , jest spray do usuwania powłok lakierniczych o nazwie off" używają tego lakiernicy samochodowi ,pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmm,nie wiedzialem o takim srodku myslalem,ze bez bardziej inwazyjnej metody jak opalanie sie nie obejdzie.Poszukam i wyprubuje,dzieki.pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lepiej kup ten środek w zwykłej puszcze do nakładania pędzlem niż spray. Wtedy masz kntrole co i gdzie chcesz usunąc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wlasnie mialem zapytac w jakiej postaci jest taki srodek i w jaki sposob go uzyc,mysle ze pedzel bedzie odpowiedni.Srodek zakonserwowany jest az nad to,ktos w niej towot trzymal:-))pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, chcę kopić prostownik (elektroliza), mam na oku jeden (widoczny na zdjęciu), lecz słyszałem ze prostownik do elektrolizy nie powinien posiadać automatycznego obnizania natezenia czy napiecia w miare jak akulumator staje sie naładowany,
czy rzeczywiście ma to znaczenie???
jeśli tak to polećcie jakiś prostownik bez tej funkcji
z gory dzieki
pozdro

ps. ten na zdjeciu posuada niestety ta funkcje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ten na zdieciu wygląda że posiada ręczną płynną regulacje prądu. Spadek poboru prądu w akumulatorach wynika z faktu jego naładowania a nie działania prostownika. Masz jakiś opis lub schemat elektryczny tego prostownika z zdięcia? Bo z samej foty nie dam ci gwarancji że się nada, pomimo że na taki wygląda. Jedyne zabezpieczenie jakie powinien mieć prostownik do elektrolizy to przeciwzwariowe.
Wojtek

Share this post


Link to post
Share on other sites
niestety nie posiadam żadnych schematów budowy
prostownik posiada płynna regulacje prądu ładowania zabezpieczenie przeciwzwarciowe w formie bezpiecznika,widać to na zdjęciu, niestety niewiele więcej potrafię powiedziec:/

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja mam takie pytanie. Jak oczyścić przedmiot po elektrolizie z tego czarnego nalotu, tak żeby pozostał czysty metal?? Czasem z prostych przyczyn szczota druciana odpada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
może ktośrzuci okiem na ten post..
mam ładowarke do tel. ale nie ma ilości A
jedyne dane to
INPUT 220V I 50-60HZ
MADE IN CHINA ;)

chciałem jej użyć do elektrolizy 1 monety..
nie mam Amperomierza niestety..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Z tego opisu nic nie wymika. Próbuj,w najgorszym wypadku wywali bezpieczniki w mieszkaniu a sama ładowarka spłonie żywym ogniem. Bez multimetra będzie trudno sprawdzić biegunowość, chyba że jest tam jeszcze jakiś opis.
Wojtek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drodzy koledzy, mam gorącą prośbę, czy mógłby ktoś z Was pokazać ew. podpowiedzieć jaki konkretnie prostownik nadaje się do elektrolizy - np wkleić zdjęcie z allegro lub ściągnąc z neta oczywiście w rozsądnych pieniądzach. Ja mam taki problem. Otóż podłączyłem prostownik zgodnie z zaleceniami - przez jakieś 10-15 min coś się działo - fant jakby faktycznie z niego bąble leciały potem lipa wszycho zanikło i nic się nie dzieje. Dodam że prostownik mam z autoregulacją - z allegro, nie wiem czy mogew podac linka do niego ale nie chodzi o reklamę tylko o to żeby ktoś mi podpowiedzial czy się nadaje i dlaczego ew. się nie nadaje. W razie gdyby nie spodobało się to moderatorom prosze o usunięcie linka:


http://www.allegro.pl/item777662660_prostownik_z_autoregulacja_pradu_6v_12v_promocja.html

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information