281 Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 Witam kolegów!Mam mały dylemat co do sprzętu,nie wiem co wybrać!Proszę o pomoc i wasze opinie.Mam 1500zł.Co mam kupić za sprzęt a jestem początkujący w tych sprawach jeżeli chodzi o wykrywacz.Co mam brać pod uwagę a co nie?Teren w którym chodzę jest zróżnicowany,przeważnie las ale myślę też o łąkach.Pozdrawiam 281!
VanWorden Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Witam!Hej, ale my nie jesteśmy jasnowidzami:) Skoro las to pewnie głównie militarka Cię kręci? Jeśli nowy sprzęt to może Rutus Solaris? Poczytaj o nim na forum.PozdrawiamVW
281 Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 Nie musi to być nowy sprzęt,może być używany ale żeby się sprawdzał w terenie.Nie interesuje się tylko militariami ale tam gdzie chodzę kiedyś lasu nie było,i historia też jest ciekawa np.przebiegał tam szlak handlowy w kierunku poznania,także podejrzewam że coś drobniejszego też się trafi.Co do Rutusa myślę że się sprawdzi.Dzięki!Pozdrawiam281
karpik Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Jeśli masz 1500 do wydania to możesz się pokusić o jakąś używaną- minelab, garrett, white's. W tych firmach możesz znaleźć bardzo dobrą uniwersalkę.
k-szela Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Witam po co od razu używaną można nowego minelaba x-terra 30 za 1299zł lub muszkieterka za 1599zł na monetki sprzęt bardzo dobry, na inne fanty też, fisher 1225 za 1599zł ale lepiej kupić na allegro, bo fisher w Polsce ma zaporowe ceny w porównaniu do innych firm za jednego w Polsce masz dwa w USA mniej więcej:(((
VanWorden Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Witam!A ja jednak obstaję przy Rutusie z nowych;) X30 ma za mały zasięg i za mało możliwosci, to raczej odpowiednik Garrett Ace.. Już lepszy ten Muszkieter, ale jest ciężki i wcale nie lepszy od Solarisa..PozdrawiamVW