Skocz do zawartości

No i się zaczęło :-(

Romo

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam wszystkich

.....U mnie dzisiaj z rana w centrum Wielkopolski(no prawie) -1 i śnieg !!!! czyżby koniec sezonu ???????
  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
U mnie też się zaczęło

-2 i 10 cm śniegu rano.

Z drugiej strony lepiej jednak żeby zima szybko nadeszła a i tym samym szybko skończyła się - w końcu lutego a nie trzymała jak w tamtym roku prawie do końca kwietnia.
Napisano
a u mnie w Mysłowicach slonce teraz wyszlo:P zapraszam do mnie do slonecznych Myslowic:D, jak myslisz woytas pokopiemy jeszcze w tm sezonie w miekkiej ziemi?
Napisano
hehe woytas od mojej miejscowosci do Ciebie jest tylko 40km w lini prostej, nawet nie wiedzialem ze tak blisko mieszkasz:P kiedy na wspolne kopanko sie umawiamy:> moze bym paru znajomych z okolicy zabral:P
Napisano
Gdańsk - mroźno. Już wysłałem wykrywacz na przegląd. Dla mnie sezon zamknięty. Już studiuję lekturki i mapki. Acer... obyś miał rację, szybko zima przyszła - szybko odejdzie. A jak nie popuści to trzeba będzie w Marcu mocniej łopatę naostrzyć :]
.
.
.
CirrusCX
Napisano
acer swieta prawda:D jeszcze Ty i mamy komplet kielichow:P albo szkalek:D u mnie wieczorem wialo i padalo jak cholera:/ mysle ze w nastepnym tygodniu bedzie lepiej
Napisano
dzisiaj rano jak wstalem przezylem szok!!!!! cale miasto zawiane sniegiem:/ wszedzie bialo:/ szkoda trza czekac na Wiosne:)
Napisano
No można jeszcze chodzić z wykrywaczem, nie ma pół metra śniegu - ale....komfort pracy już nie ten co w koszulce polo....

Kombinuj maskałat zimowy - Straż Leśna jeździ :))))

Żartuję - ale na poważnie to teraz szczególnie się pilnuje lasu - przed podwędzeniami opału, uschłych drzew, stroisz itp.

Chociaż mimo wszystko sam bym miał ochotę jeszcze gdzieś skoczyć.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...