f35jsf Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Eee szkoda wyrzucać:)))Przecież nie są to wielkie rzeczy więc chyba nie bardzo przeszkadzają:)))Żebyś widział co ja trzymam to byś się uśmiał:)))Pozdrawiam.
beny Napisano 31 Marzec 2009 Autor Napisano 31 Marzec 2009 Jeśli ktoś jest zainteresowany tymi częściami oddam za darmo
beny Napisano 9 Kwiecień 2009 Autor Napisano 9 Kwiecień 2009 faktycznie są różnice, w wielkości chyba również ,szczególnie dzięki za foto zawieszenia na samochodzie bo nawet nie wiedziałem wcześniej gdzie w samochodzie miało by to być zamontowane. Miałem nadzieję że pozbędę się ich z mojej graciarni bo już 2lata u mnie leżą a nie wyrzucę bo chyba szkoda.. Dzięki wszystkim zaangażowanym w pomoc w IDpzdr
beny Napisano 7 Kwiecień 2009 Autor Napisano 7 Kwiecień 2009 Końcu ramienia kolumny? Tzn wajchy ;-) ?
beny Napisano 8 Kwiecień 2009 Autor Napisano 8 Kwiecień 2009 To jest dokładnie identyczna cześć jak moja dzięki za pomoc w identyfikacji.
beny Napisano 5 Listopad 2006 Autor Napisano 5 Listopad 2006 na pierwszym przedmiocie jest napis F&S KOMET Dno SO C znaczek H w okręgu i orzeł na bocznych nakrętkach.
honker Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 zdjęcia marne duzo nie widać albo kolumna kierownicy albo starego typy amortyzator ramieniowy pozd.marek
beny Napisano 8 Kwiecień 2009 Autor Napisano 8 Kwiecień 2009 Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę o kontakt na maila,Pzdr
maru Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 tak wyglada amortyzator do sdkfz 251 do porównania fot 1
u920 Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 Racja to amortyzator ramieniowy uzywany np w Dodge
beny Napisano 8 Kwiecień 2009 Autor Napisano 8 Kwiecień 2009 Z pudełkiem po zapałkach dla skali. Mam rozumieć że ten element występował w obu pojazdach?
beny Napisano 6 Listopad 2006 Autor Napisano 6 Listopad 2006 ten sam orzeł w necie http://www.3gang.de/3-gang/image7.htm ma ktoś pomysł z jakiego wozu są te elementy?
f35jsf Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 Tak ostrożnie powiedział bym, że graty mogą być od jakiegoś Sdkfzta. Zgłoś się do kolegi Krzyśka87:http://www.odkrywca-online.com/poszukuje-dokumentacji-do-sdkfz-251,648135.html#648135Może on coś wymyśli.Pozdrawiam.
lupo55 Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Witam.Jak już zostało napisane są to hydrauliczne amortyzatory ramieniowe. Ten pierwszy produkcji Fitchel & Sachs dwustronnego działania (KOMET DUO). Wydaje mi się, że pochodzi z tylnego zawieszenia samochodu osobowego - a nie z Horcha 801, ani też od żadnego Einheits Wehrmacht PKW – bo one wszystkie, a także SdKfz 251 były wyposażone w amortyzatory Komet Duo typ 400. Twój znajdek wydaje mi się mniejszy i poważnie różni się od typu 400 - zamkniętego od góry blaszaną pokrywą. Twój ma chyba wkręcany duży korek. Żebro między zaworami (od spodu amortyzatora) inaczej usytuowane. Jeśli popatrzysz na swój amortyzator od tyłu i porównasz z tym na fot.nr 3 kolegi Maru – dostrzeżesz kolejne różnice. Drugi(niekompletny-obudowa z ramieniem) – to amortyzator jednostronnego działania. Prawdopodobnie z przedniego zawieszenia - być może tego samego pojazdu. Pozdrawiam.
beny Napisano 6 Maj 2006 Autor Napisano 6 Maj 2006 może ta fotka coś pomoże ,przepraszam za słabe foty pzdr
Pytanie
beny
Proszę o pomoc w identyfikacji tych elementów
26 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.