balans Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 W warszawie jest kawałek, w Rosji też coś mają i w Czechach - ale tu nie mam pewności czy to nie replika. To tak z pamięci.
Marcin Pe Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Warszawa? Z Muzkolu wywędrował do Chabówki na Parowozjadę" i bodaj tam pozostał do dziś...
balans Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 Że też mu się chciało w zimie do Finlandii jechać...
Marcin Pe Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 E, stoi tam od wojny. O różnych pociągach piszecie :)
greg1 Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 W Zwoleniu (Zvolen) na Słowacji pod zamkiem stał muzealny pociag pancerny jeszcze w 2001r. , więc chyba jeszcze tam jest.
balans Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 Nie wiem jaki pociąg pancerny mają Finowie, musiałbym poszperać w źródłach [chyba że PATRON coś więcej napisze], ale np. Rosjanie mają w Kubince pancerny wagon motorowy Kirowskij" - taki sowiecki odpowiednik tego naszego poniemieckiego PzTrWg 16 znajdującego się w Warszawie, lecz znacznie silniej uzbrojony.
Swiety82 Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 W Żaganiu odmalowali (chwała im) ostatnią istniejącą Okatkę" Ok1 z 1919roku, stojącą przed budynkiem parowozowni, z tego co słyszałem prace wykonali pasjonaci za własne pieniądze.Jutro jak dam radę to zrobię fotkę i wrzucę.
Marcin Pe Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Za swoje i Ok1, fakt, ale nie ostatnią, jest na szczęście w Polsce jeszcze sześć, w tym jedna (359) pod parą :)w Wolsztynie.Ale ja nie o tym. Obiecałem, wrzucam, kilka zdjęć z remontu mojej Wls'ki. Ot, na przykład blacharka - ponad rok pracy kawałek po kawałku, wyjątkowo wredne blachy (te ryflowanie...). Chlorokauczuk podkład, i takaż nawierzchniowa
Cronos Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 Trzeba przyzna Dobra robota:):d a jeździ??:D
Marcin Pe Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Niektórzy z Was znają pewnie te zdjęcia z forum wąskotorowego, no ale chwalipięta jestem, to i tu wrzucę :)Dniem i nocą... Na szczęście blacharka skończona.
Marcin Pe Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Jeszcze nie jeździ, oto powód. Zapieczone tłoki (kilkanaście lat pod chmurką, woda w cylindrach. Ale ogniem i żelazem przekonaliśmy tłoki, by puściły :)
Marcin Pe Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 I tuleja na wierzchu :) Na szczęście tylko jedna do wymiany, reszta uratowana (wiecie co znaczy zdobyć nową tuleję tłokową do silnika nie produkowanego od kilkudziesięciu lat ? ;)
Marcin Pe Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 A w międzyczasie można kłaść od nowa elektrykę - tutaj mamy przełącznik elektromagnetyczny
Marcin Pe Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Poużalać się nad starym, ubogim pulpitem...
Marcin Pe Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 I wykonać falsyfikat :)Ale za to z jakimi bajerami ;)
Marcin Pe Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Skarby... Poszłyby na złom, tylko przypadkiem trafiłem na likwidowaną cegielnię, gdzie pracowały takie maszyny. To coś w pudle - cztery tuleje w towocie. Dygresja: Jak znalazłem P-38 w smarze i postrzelałem troszkę, to dostałem wyrok (no, za kilkadziesiąt innych egzemplarzy także, co prawda to prawda ;) A tuleje i pompa ? Prawdopodobieństwo trafienia jeszcze mniejsze niż wspomniane P38, emocje podobne, no i nikt mi nie zabierze o 6.00 rano :):):)
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.