hardy Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 Hehe odbiegając od tematu słyszeliście może o ostatnich perypetiach z przetransportowaniem Viggena z lotniska w Krzesinach na teren muzeum:) na szczęście wszystko się udało i jest tam kolejny świetny eksponathardy
strazakwaffe Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Napisano 31 Styczeń 2006 z tego co ja wiem od Zbyszka Korneluka to samolot był zgnieciony po samą kabine i pokazywał mi fotki jak to wyglądało podczas rekonstrukcji-moze ktoś posiada te fotki i moze wypłyną gdzieś na forum lub z fundacji.Zbyszek poświęcił trochę czasu ze swojego kródkiego ale jak wspaniałego życia.Ponoc Niemcy uznali tego mesera za jeden z najlepiej zrekonstruowanych Me-109 na świecie jezeli chodzi o autentyczość częsi -załozenia od początku były takie ze ma to być eksponat statyczny a wiec nie do latania-a moze ktoś sie wypowie z muzeum na ten temat-troche czasu juz mineło wiec mogłem coś porzekręcać-pozdro
strazakwaffe Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Napisano 31 Styczeń 2006 kiedyś chciałem zamieścis artykuł w odkrywcy na ten temat i troche fotek ale jak zwykle mieli fajniejsze tematy.
PATRON Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 buehehehehe....strazakwaffe pewnie to był ten okres kiedy Odrywca zamieszczał fenomenalne artykuły o Martynie W...no chyba sam rozumiesz że taka kupa złomu nie mogła z nią konkurować :-)) no i oczywiście sama treść była fascynująca w porównaniu do jakiegoś tam Me ....PZDR PATRON
strazakwaffe Napisano 1 Luty 2006 Autor Napisano 1 Luty 2006 masz racje PATRON ale nie tylko Martyny W.Bo i coś w rodzaju -,,pastuszek oglądał miejsce na drugi dzień gdzie samolot uderzył w ziemie i ujrzał zabitego pilota który siedział i trzymał jeszcze stery,,czy coś w tym stylu normalnie łezka sie kręci w oku-zostawie to bez k.....
hardy Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Gościu nie miał nawet okazji sobie polatać za dużo, bo zginął w czasie lotu treningowego
Cronos Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Heh jakby tak jeszcz wyczesali w jakimś jeziorku FW 190,odkupili (mało prawdopodobne)Mustanga od Amerykańców, zrobili to nowe MLP w Krakowie i jakby tak obok siebie stały Spitpife, meser, ten FW, nasza poczciwa jedennastka i np: Szturmikow lub ten Jak z Gdyni, i Mustang to by było prze ultra galaktycznie mega zarabiście ...fajnie:D
hardy Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Ja bym widział tam jeszcze Me 262 i DH 98 Mosquito :)hardy
grubas Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Co prawda do rekonstrukcji całego samolotu nie będzie się nadawał ale sporo fantów do FW, w tym pozostałości silnika, znajdziecie w Kłodawie zawalone w ziemi. Fotki silnika w NASZYCH ODKRYCIACH", Okolice Konina, Koła, Kłodawy.
jaca2003 Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Hardy a skad masz wiedze ze Ernst Pleines pilot tego messerka był niedoświadczony i że zginał w locie treningowym?W/g mojej wiedzy był bardzo doświadczony wrecz weteran.Pozdrawiam
hardy Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Wydawało mi się że zginął on podczas wykonywania lotu treningowego , ale jeśli się mylę to bardzo chętnie posłucham jak to z nim było naprawde. Pozdro
hardy Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Aha informację tą zaczerpnąłem z miesięcznika Aeroplan .
bombel Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Strazakwaffe - jako dyżurny szwarccharakter tego forum chcę Ci powiedzieć że w tym Me-109 też siedziałem, ale muszę rozwiać senne mary ludzi którzy chcieliby aby on latał. To jest praktycznie NIEWYKONALNE!!! Taniej jest zbudować replikę niż otworzyć samolot z wraku wyciągnietego z jeziora. Zainteresowanych taka odbudową odsyłam do lektury prawa lotniczego, oraz do internetu aby sobie zobaczyli jaki jest ogrom problemów do pokonania.Jeśli mnie wzrok nie myli to na jednym ze zdjęc jest nie Po-2 ale CSS-13 ( dębliński SP-ACP chociaż mogę się mylić) jeszcze przed modernizacją (pradnica na śmigiełko", straszliwie wyła w locie więc często czarli-papa" latał na samym akumulatorze bo inaczej pilot i wszyscy w kwadracie dostawali bólu głowy od tego dźwięku), ale to samolot cywilny który był certyfikowany w Polsce i jego odbudowa jest wielokrotnie tańsza niż ieistniejącego w polskim prawie" Messera. Wiem co mówię bo, nie chwaląc się, sam wykonałem trochę prac przy odbudowie RWD-21.Cronos chciałeś FW-190 z jakiegoś jeziorka???Proszę bardzo na załączonym zdjęciu FW-190F oraz jeziorko z którego był eksplorowany"!!! Niestety większość ze sprawnych detali ( na łozyskach był jeszcze wojenny" olej) została bezpowrotnie zniszczona aby ktoś mógł sobie wystawić na ekspozycji pojedyńczy MG-131 (starżak powinien się domyślić o co chodzi).Na razie kńczę bo wypisuję za długie posty których i tak nikt nie przeczyta.pzdrwmbombel
strazakwaffe Napisano 2 Luty 2006 Autor Napisano 2 Luty 2006 słuchaj bombel albo jesteś głupi albo ślepy-ŚLEPY- bo fotka z CSS-13 jest podpisana ze jest to CSS-13 a głupi bo pijesz do sprawy z cisnej gdzie sam przyznałeś sie ze byłeś w sprawie świadkiem i jak to kolekcjoner został poraktowny przez prawo http://www.odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=255345 a po moim zapytaniu po której stronie zeznawałeś to nabrałeś wody w usta panie.o.a jak tak dalej będzie to sobie zmień logo -bo jezeli dostane pozwolenie od pan.S z Cisnej to ujawnie twoje dane.Bardzo sie ciesze ze również siedziałeś w tej 109 i mam nadzieje ze siedziałem tam przed tobą i nie czułem smrodu po ludziach niszczących kolekcjonerów.A miałeś jeszcze czelnośc pisac o tym na swoim forum ugotowałś sie sam -ostrzegałem tam ludzi przed tobą i dalej będę to tyle-powiedział bym ci jeszcze coś ale widze ze jednak pada deszcz !!!
strazakwaffe Napisano 2 Luty 2006 Autor Napisano 2 Luty 2006 Jeszcze jedno pan.S z Cisnej to kolekcjoner od 30 lat próbujący zachowac dla potomnych co sie da z rejonu Bieszczad ma naprawde piękną kolekcje i zna go wielu kolekcjonerów kiedyś przywlekli do niego ludzie MG-131 wygięty prawie w s on sam nie wiedział na początku co to jest ale nabył i wystawił w muzeu regionalym które sam otworzył-no i życzliwi pozbawili go tego MG i nawet wytoczyli mu sprawe o nielegalne posiadanie broni ?????!!!Rozmawiałem z nim po sprawie był rozzalony i ,pieknie , sie wyrażał o pewnych ,osobnikach, z kórymi nie warto nawet wchodzić w polemike-pozdr
strazakwaffe Napisano 2 Luty 2006 Autor Napisano 2 Luty 2006 i jeszcze jedno bombel nie zycze sobie zebyś pisał do mnie szwarccharakter-brzydze sie tobą
jaca2003 Napisano 2 Luty 2006 Napisano 2 Luty 2006 Znowu się zaczyna.A miało by tak pięknie..Pozdrawiam
bombel Napisano 2 Luty 2006 Napisano 2 Luty 2006 Jaca 2003 ja nie wylewam żółci na tym forum.Chcę jednak zaznaczyc że budowa latającego mysliwca z II wojny światowej jest w praktyce niewykonalna. Budżet takiego przedsięwziecia prawdopodobnie przekroczyłby całoroczny budżet MLP w Krakowie. Takie są po prostu przepisy. Zapewniam Cię wyremontowany PZL P-11c zapewne potrafi latać ale nigdy nikomu nie bedzie dane tego sprawdzić. Takie jest prawo lotnicze. Można odbudować i przywrócić do latania CSS-13 bo taki samolot istniał w Polsce po wojnie. Niestety nie jest możliwe odbudowanie Po-2 z tej prostej przyczyny że nigdy nie był użytkowany w polskim lotnictwie cywilnym a przez to po prostu nie istnieje. Dlatego też CSS-13 będzie latał a Me-109 nigdy, tak jak nigdy nie będzie latał Po-2.Znany zapewne wszystkim latający RWD-5bis jest zbudowany w kategorii experimental czyli jako samolot amatorski. W myśl polskich przepisów dopuszczalna waga i moc silnika samolotu amatorskiego całkowicie wykluczają budowę myśliwca z okresu II wojny światowej.pzdrwmbombel
strazakwaffe Napisano 2 Luty 2006 Autor Napisano 2 Luty 2006 no wiedzicie sami he he zostawiam to jak jest -teraz to juz ulewa !!!!!!
bombel Napisano 2 Luty 2006 Napisano 2 Luty 2006 Zaspokoję niezdrową żądzę Strażaka do ujawnienia moich tajnych rzekomo ubeckich" danychNazywam się Sławek Jurkiewicz Mieszkam w Krakowie i PrzeworskuJak widać na zdjęciu jestem czynnym oficerem UB który już w roku 1944 szukał wszędzie wrogów socjalizmu. He he heMyslałem że to wątek o budowie latających replik samolotów, ale strażak jak widać czujnie szuka ubeków i żaden mu nie umknie!!!!A do dyskusji o latających replikach zawsze miożemy wrócićpzdrwmbombelps. strażak jak się domyśliłeś może pracowaliśmy w tym samym departamencie d/s gnębienia wielbicielio militariów???Nie musisz się już pytać nikogo o zgodę dokonałem samolustracji.
strazakwaffe Napisano 2 Luty 2006 Autor Napisano 2 Luty 2006 Na twoim miejscu zrobił bym to samo-pozdr
strazakwaffe Napisano 3 Luty 2006 Autor Napisano 3 Luty 2006 W moich stronach ubek to nie zaleznie od wieku człowiek który sprzedaje innych -więc nie p...... o 1944 roku -Jak zwykle nie podałeś nic o swoim świadkowaniu w sprawie u pana S.
strazakwaffe Napisano 3 Luty 2006 Autor Napisano 3 Luty 2006 z ostatniej chwili rozmawiłem z panem.S -niedługo będzie miał zalączony internet to myślę bombel ze jeszcze ciekawiej będzie -udało mi sie cie podprowadzić ze pokazałeś swoją buzie i o to chodziło-ostrzegam innych zeby nie robili zadnych list znowu odsyłam do forum bombla http://www.odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=255345 facet przychodzi w towarzystwie ,,smutnych ,,panów
strazakwaffe Napisano 3 Luty 2006 Autor Napisano 3 Luty 2006 a Po-2 nie latał bez ładownia na akumulatorze tylko na iskrowniku mam coś takiego i przy pokręcaniu kopie prąd-tych którzy nie wiedza o co chodzi odsyłam do motocykla JUNAK tam iskrownik działa na takiej samej zasadzie-mam nadziej ze mi go policja nie odbierze i nie daa sprawy do śądu o nielegalne posiadanie broni-pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.