cieciwa Posted November 7, 2005 Author Share Posted November 7, 2005 Przeszukalem wszystkie watki, poczytalem, przeanalizowalem zdjecia i ..... i nadal jestem jak to sie mowi gupi" Mianowicie staram sie zrekonstruowac wyglad C2P, i o ile z pewnymi ksztaltami niema problemu, pewne mozna z jakims tam prawdopodobienstwem wydedukowac z fotografii, to jednak jak przychodzi do podania, ILE ma dana czesc dlugosci/szerokosci/grubosci tak wesolo juz nie jest.Dotyczy to zwlaszcza wyposazewnia wewnatrz kadluba i obu awisow" kadluba.Ktos [chyba Grendel] pisal, ze byl w muzeum, gdzie stoi C2P ale jak sam napisal ten C2P jest po remoncie przeprowadzonym juz po wojnie, wiec moze byc znieksztalcony.Gdzie szukac tego typu informacji ?Bo to co jest tutaj na forum odkrywcy mnie wydaje sie niewystarczajace do uzyskania wymiarow ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grendel Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 C2P jest nie tyle po remoncie" ile po marnie wykonanej ekonstrukcji" brakujacych elementow.Rekonstrukcji" wykonanej przy braku dokumentacji i z jednego (!!! - tak wynika z opowiesci pewnego jegomoscia pracujacego dla Victory Museum w Arlon jakis czas temu).Tyle, ze 95% glownych elementow karoserii jest oryginalna.Nie chce mi sie wymieniac po kolei co wymieniono, co nie.To widac na zdjeciach.Pomiarow calosci nie robilem.Nie bylo takiej potrzeby.Niektore interesujace mnie elementy zwymiarowalem.Wyposazenia oryginalnego ten ciagnik nie ma.Zdjec, na ktorych je widac tez ze swieca szukac( choc kilka jest).Napisz jakie wymiary dokladnie Cie interesuja, to jesli bede jechal do Auburn, to moge pomierzyc.Nie wiem jednak kiedy to bedzie.Mam kilka pilniejszych wyjazdow w planach, a niestety czasu brak...PozdrowieniaGrendel Link to comment Share on other sites More sharing options...
cieciwa Posted November 8, 2005 Author Share Posted November 8, 2005 Grendel, wielkie dzieki, za wyjasnienia.Jest wiec nadzieja, ze wanna kadluba jest orginalna.A mnie interesuje sam spod wanny kadluba ma on dwa skosy tuz przy dni, i o ile na czesci zdjec je widac o tyle ich zwymiarowanie jest dosc trudne :(Bylbym tez wdzieczny za wszelkie zdjecia C2P z muzeum w Arlon. Zwlaszcza wnetrza - ogolne i szczegoly - przeniesienie napedu, fotele, uklad kierujacy itp.Czas ...Czas niegra specjalnie roli, najwyzej przeprojektuje model raz jeszcze .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grendel Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Zdjecia tego, co szukasz sa w galeriach O".W lepszej rozdzielczosci moge wyslac na cd jesli przyslesz mi swoj adres snail-mailowy.Wanna ciagnika jest oryginalna.PozdrowieniaGrendel Link to comment Share on other sites More sharing options...
cieciwa Posted January 25, 2006 Author Share Posted January 25, 2006 Grendel, sorki, ze odswierzam starocie, ale wybierasz sie moze w najblizszym czasie do muzeum ?Jesli tak, to interesuje mnie w zasadzie wszystko o C2P, szczegoly mocowania wozkow, kola napinajacego i kol napedowych, sprzegla boczne itp.Bede wdzieczny za kazda ilosc zdjec :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grendel Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Cieciwa,A te z obu galerii nie wystarcza?Tam jest sporo detali podwozia.JAk Ci pisalem wczesniej - zdjecia w wyzszej rozdzielczosci mam i moge wyslac - nie jest to zaden problem.Powiedz mi tylko ktore.W Auburn bede pod koniec lutego/na poczatku marca (jeszcze dokladnie nie wiem kiedy - zalezy jak sie sprawy uloza).PozdrowieniaGrendel Link to comment Share on other sites More sharing options...
cieciwa Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 Wiem, galerie przepatrzylem na 10-ta strone :)tam jest bardzo wiele szczegolow, ale mimo to troszke mi brakuje :)Bede sie wiec przypominal w polowie Lutego z prosba o jak najwieksza ilosc zdjec C2P :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grendel Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Napisz mi wtedy konkretnie o jakie detale Ci chodzi, bo nie bede fotografowal wszystkiego od nowa.;o)PozdrowieniaGrendel Link to comment Share on other sites More sharing options...
pająk Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Cieciwa, a jaki model C2P robisz? Pochwaliłbyś się... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cieciwa Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 Projektuje samodzielnie i juz 4-ty raz rzucam wszystko w diably. :(Najciezsze jest wnetrze i silnik, choc i bryla nadwozia tak oczywista" nie jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cieciwa Posted June 8, 2006 Author Share Posted June 8, 2006 Odswierzam ponownie watek, bo powoli dostaje juz wrzodow na zoladku :)Czy mozliwe, ze C2P mimo seryjnosci" produkcji mial dwie wersje wanny"?Pokazano mi u znajomych w rodzinnym albumie jakies zdjecie, na ktorym jest ich daleki krewny, i miedzy innymi na tymze zdjeciu widac C2P, i tenze C2P niema owego podwojnego" zalamania przodu ktore widac wyraznie na kilku zdjeciach z forum i z galerii.Jak to mam sobie tlumaczyc ?Aha, nikt z rodziny znajomego niepotrafil mi powiedziec z jakiego okresu jest to zdjecie - poprostu powkladali do albumu jak leci" ponad 400 zdjec ktore dzieciaki zniosly ze strychu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jotes Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Mało prawdopodobne. Dobrze byłoby obejrzeć tutaj to zdjęcie albo chociaż interesujący nas fragment Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.