bregalad Napisano 22 Wrzesień 2022 Napisano 22 Wrzesień 2022 Witam, co myślicie o oryginalności tej odznaki? Wydaje się być dobra ale prosiłym kogoś o potwierdzenie :) Czy widoczne na niej purchle to efekt jakiegoś utleniania? Pozdrawiam Cytuj
0 sqr Napisano 22 Wrzesień 2022 Napisano 22 Wrzesień 2022 Nie znam się na odznakach,ale to co mogę od siebie powiedzieć, to wygląda, że jest miedziowania. Ogólnie purchle sprawią wrażenie ,moimi okiem, że to reakcja cynku... Zrób zdjęcie w naturalnym świetle,to może ktoś kumaty w temacie powie coś konkretnego. Cytuj
0 bjar_1 Napisano 22 Wrzesień 2022 Napisano 22 Wrzesień 2022 Odznaka pułkowa https://pl.wikipedia.org/wiki/67_Pułk_Piechoty_(II_RP) Cytuj
0 bregalad Napisano 23 Wrzesień 2022 Autor Napisano 23 Wrzesień 2022 8 godzin temu, sqr napisał: Nie znam się na odznakach,ale to co mogę od siebie powiedzieć, to wygląda, że jest miedziowania. Ogólnie purchle sprawią wrażenie ,moimi okiem, że to reakcja cynku... Zrób zdjęcie w naturalnym świetle,to może ktoś kumaty w temacie powie coś konkretnego. Miedziowana nie jest bo na rewersie i krawędziach są resztki srebrzenia, postaram się o więcej zdjęć jak wrócę z roboty Cytuj
0 bregalad Napisano 23 Wrzesień 2022 Autor Napisano 23 Wrzesień 2022 8 godzin temu, sqr napisał: Masz nakrętkę? Nie mam Cytuj
0 Tyr Napisano 23 Wrzesień 2022 Napisano 23 Wrzesień 2022 (edytowane) Odznaka dobra- żołnierska- prawdopodobnie bielona cienko galwanicznie na podkładzie z miedzi. W kwaśnej lub nawożonej ziemi bielenie zeszło a takie małe purchle się pojawiły. Czasami na łuskach widać podobne. Edytowane 23 Wrzesień 2022 przez Tyr Cytuj
0 bregalad Napisano 23 Wrzesień 2022 Autor Napisano 23 Wrzesień 2022 2 minuty temu, Tyr napisał: Odznaka dobra- żołnierska- prawdopodobnie bielona cienko galwanicznie na podkładzie z miedzi. W kwaśnej lub nawożonej ziemi bielenie zeszło a takie małe purchle się pojawiły. Dziękuje! Cytuj
Pytanie
bregalad