Matwoj Napisano 17 Lipiec 2022 Share Napisano 17 Lipiec 2022 Witam serdecznie, proszę o pomoc w identyfikacji. Pochodzenie , okres historyczny i generalnie im więcej tym lepiej:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0 Matwoj Napisano 17 Lipiec 2022 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2022 Oki dzięki . Jest to odznaka? Bo też gdzieś czytałem że może być to z ładownicy. Jeżeli jest to z ładownicy ma ktoś może jakieś zdjęcia poglądowe jak to się prezentowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0 Matwoj Napisano 17 Lipiec 2022 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2022 Czyli to może być z czapki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0 karpik Napisano 17 Lipiec 2022 Share Napisano 17 Lipiec 2022 (edytowane) Nie znam się na tym kompletnie ale cienka wytłoczka na początku xix w. jakoś mi nie pasi. Mało u mnie Rosji a wszystko z tego okresu napoleońskiego czy pruskiego było lane i to grubo. Edytowane 17 Lipiec 2022 przez karpik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0 toyotomi Napisano 17 Lipiec 2022 Share Napisano 17 Lipiec 2022 Czołem Waszmościom. Zwróćcie uwagę, z jakiego materiału wykonany jest prezentowany emblemat. pzdr. stani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0 Matwoj Napisano 17 Lipiec 2022 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2022 Witam waszmoścu . Czyli wg ciebie co to jest? I skąd to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...