Skocz do zawartości
  • 0

Prośba o pomoc w identyfikacji przedwojennego obrazu. Kowal-podkuwanie konia zimą.

Majkelzegocki

Pytanie

Dzień dobry, chciałbym prosić o pomoc w identyfikacji obrazu. Obraz jest z czasów przedwojennych, niestety nie jest w bardzo dobrej jakości - został schowany i przechowany w piwnicy podczas II WŚ. 

Obraz należał do moich dziadków. Bardzo mi się zawsze podobał więc pomyślałem, że fajnie by było coś więcej się dowiedzieć. Chcę go zachować dla siebie.

W prawym dolnym rogu jest słabo widoczna sygnatura jednak nie mam na tę chwilę lepszego zdjęcia. Postaram się dołączyć w międzyczasie.

Z tego co pamiętam ze słów babci, to obraz przedstawia kowala - podkuwanie konia. 

Jestem laikiem w temacie, więc z góry dziękuję za każdą informację.

received_443189283832014.jpeg

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

@Kee 

@toyotomi

Dziękuję Panowie serdecznie za odpowiedź.

Na stronie jednak znalazłem ten obraz w dwóch różnych rozmiarach, jeden 50 x 79cm a drugi 28 x 38cm. Natomiast obraz który posiadam jest znacznie większy. Nie mam dokładnych wymiarów ale żeby zobrazować jego wielkość to mogę porównać do telewizora ~46 cali. 

Czy mój egzemplarz może być oryginałem, czy przed wojną ktoś wykonał po prostu reprodukcję?

Nie wiem zbytnio jak to sprawdzić, sygnatura z przodu w prawym dolnym rogu niestety jest nieczytelna ze względu na to że obraz przeleżał wojnę schowany w piwnicy odbiło się to na strukturze.

Edytowane przez Majkelzegocki