Napoleon North Napisano 3 Maj 2020 Napisano 3 Maj 2020 Witam Co to za pocisk? Z góry dziękuję za pomoc
sqr Napisano 3 Maj 2020 Napisano 3 Maj 2020 Nie znam się, więc się wypowiem. Nie wiesz co to jest, nie wiesz, czy to coś jest bezpieczne... Gratuluję braku rozumu!
Napoleon North Napisano 3 Maj 2020 Autor Napisano 3 Maj 2020 Teraz, sqr napisał: Nie znam się, więc się wypowiem. Nie wiesz co to jest, nie wiesz, czy to coś jest bezpieczne... Gratuluję braku rozumu! A ja chamstwa...
vis1939 Napisano 3 Maj 2020 Napisano 3 Maj 2020 Padło wygląda na KTM, spłonki pobudzającej brak więc dupy nie urwie.
sqr Napisano 3 Maj 2020 Napisano 3 Maj 2020 2 godziny temu, Napoleon North napisał: A ja chamstwa... .ebnij się w ten pusty łeb! Znosisz do domu śmieci różnego rodzaju. 1/100 przedstawionych przez ciebie śmieci ma jakiś minimalny sens...
jarasek Napisano 3 Maj 2020 Napisano 3 Maj 2020 4 godziny temu, Napoleon North napisał: A ja chamstwa... Nie obraź się ale niekiedy lepiej łyknąć trochę "chamstawa" napisanego w dobrej wierze niż być.. aniołkiem, "kadłubkiem" lub "roślinką" (wybrać najbardziej odpowiadające.
Napoleon North Napisano 3 Maj 2020 Autor Napisano 3 Maj 2020 Godzinę temu, sqr napisał: .ebnij się w ten pusty łeb! Znosisz do domu śmieci różnego rodzaju. 1/100 przedstawionych przez ciebie śmieci ma jakiś minimalny sens... Jakoś nie przeszliśmy na Ty. Acha pisz Pan w całości bo i tak wszyscy wiedzą o co chodzi. Nie znasz mnie a ja Pana.
Napoleon North Napisano 3 Maj 2020 Autor Napisano 3 Maj 2020 21 minut temu, jarasek napisał: Nie obraź się ale niekiedy lepiej łyknąć trochę "chamstawa" napisanego w dobrej wierze niż być.. aniołkiem, "kadłubkiem" lub "roślinką" (wybrać najbardziej odpowiadające. Może ma Pan rację ale chamowi nie odpuszczę. Zamykam!
sqr Napisano 4 Maj 2020 Napisano 4 Maj 2020 5 godzin temu, Napoleon North napisał: Może ma Pan rację ale chamowi nie odpuszczę. Zamykam! Lepiej być chamem niż przyglupem i zbieraczem śmieci...
Pytanie
Napoleon North
Witam