butchcassiddy Napisano 10 Maj 2017 Napisano 10 Maj 2017 Czy on jest pomalowany olejną farbą????? Wygląda na angielskiego Amala z lat 1930-1960. Była tego masa odmian, różniących się dyszami, średnicą gardzieli, sposobem mocowania do cylindra, wlotem powietrza i innymi szczegółami. Oznaczenie modelu powinno być wybite na kołnierzu mocującym gaźnik do głowicy, nazwa producenta zaś znajduje się na deklu komory pływakowej. Ale nawet jak odcyfrujesz oznaczenie modelu to nie będziesz miał pewności w jakim modelu został zastosowany. Bardzo popularne gaźniki, zasilające swego czasu naprawdę miliony jednośladów. Przez krótki czas model 276/1 stosowano nawet w Junaku M07.
nabuh Napisano 10 Maj 2017 Autor Napisano 10 Maj 2017 Dawno temu ten gaźnik skądś przytargałem - wszystko zastane, zapieczone, włącznie z przepustnicą i wszystkimi gwintami. Po wykąpaniu, wymoczeniu chciałem odkręcic górę - pękł na kanaliku łączącym komorę pływakową z korpusem... Wiedząc, że i tak już nic z niego nie będzie, kolega opryskał mi całego lakierem proszkowym i tak został jako eksponat/ ciekawostka.Jest to Amal, bo było na komorze logo. Ciekawi mnie to dolne zasilanie paliwa i właśnie do czego były takie montowane.
bsam20 Napisano 10 Maj 2017 Napisano 10 Maj 2017 Posta wyżej masz napisane do czego. Ja mam taki akurat w BSA.
nabuh Napisano 10 Maj 2017 Autor Napisano 10 Maj 2017 Dzięki.Podpowiedzcie może jeszcze z jakiego materiału jest zrobiony, bo na tzw ZnAl (popularnie szajsmetal")jest jakby za ciężki. Albo się mylę...
Pytanie
nabuh
Od jakiego to motocykla?
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.