Janos Posted November 27, 2016 Author Share Posted November 27, 2016 Witajcie, proszę o pomoc w identyfikacji znaleziska. Numer na ramie bezpośrednio pod siedziskiem po lewej stronie. Odległość miedzy mocowaniami tabliczki 7cm. Korby wydają się być polskie. Z góry dziękuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janos Posted November 28, 2016 Author Share Posted November 28, 2016 Dziękuję wszystkim za sugestie, myślę, że ten typ kierownicy oraz mocowanie (uchwyt) na lampę karbidową, lampa na dynamo została zamontowana później, świadczy, że może być z okresu międzywojennego, najbardziej mi zależy aby określić producenta jednośladu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdeL Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Wszystko jest możliwe, rowery podlegały wszelakim formom modyfikacji.W ogóle, aby trafić stary rower w oryginale to trzeba mieć mega fuksa. Zazwyczaj wszystko jest od sasa do lasa - ludziska montowali co tylko dało się dopasować.Choć support może być oryginalny w tej ramie - wymiana całego supportu, to spore przedsięwzięcie i koszt. A poza tym, kto wymieniałby, praktycznie bezawaryjny support a kwadrat" na problematyczny - klinowany? Trochę niedorzeczne...Kierownicą nie sugerowałbym się też, bo koza" z hamulcem na drucie była stosowana w rzeczonych rowerach MÖVE do początku lat pięćdziesiątych. Innych też.Mocowanie na lampę - niekoniecznie na karbidówkę. Lampki elektryczne też bywały na ten suwak". Ale były to raczej wcześniejsze lampy. Niemniej producenci wszystkiego, zwłaszcza z wczesnych demoludów potrafili różne cuda wkładać. Np. w polskich odbiornikach Pionier, jeszcze w latach pięćdziesiątych zdarzały się fabrycznie montowane przedwojenne oporniki Always" czy kondensatory mikowe Philipsa - czyli dwudziestoletnie leżaki magazynowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janos Posted November 27, 2016 Author Share Posted November 27, 2016 Witajcie, proszę o pomoc w identyfikacji znaleziska. Numer na ramie bezpośrednio pod siedziskiem po lewej stronie. Odległość miedzy mocowaniami tabliczki 7cm. Korby wydają się być polskie. Z góry dziękuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janos Posted November 27, 2016 Author Share Posted November 27, 2016 kolejne foto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janos Posted November 27, 2016 Author Share Posted November 27, 2016 i jeszcze jedno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poszukiwacz_ek Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Wygląda na niemiecki, lata 20-30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdeL Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Nie wygląda na lata dwudzieste, czy nawet trzydzieste.Support, o ile nie był kundlony, to - circa połowa lat czterdziestych.Sam support jest dość charakterystyczny dla rowerów MÖVE. Natomiast fakt kołkowania korb wskazuje na produkt raczej powojenny lub z końca wojny.Wcześniejsze supporty były montowane na kwadrat lub wieloklin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catadero Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Powojenny na fartuchowej oponie?C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Janos
Witajcie, proszę o pomoc w identyfikacji znaleziska. Numer na ramie bezpośrednio pod siedziskiem po lewej stronie. Odległość miedzy mocowaniami tabliczki 7cm. Korby wydają się być polskie. Z góry dziękuję.
Link to comment
Share on other sites
8 answers to this question
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.